فرمانداری شهرستان شهرکرد

سمن ها بايد آموزش هاي لازم در زمينه مديريت بحران را فراگيرند

کد خبر: 154533 تاریخ انتشار: 1399/07/06 09:12:39
نمایش: 533
اخبار
احمدرضا امينيان گفت: سمن ها بايد آموزش هاي لازم در زمينه هاي مختلف به خصوص مديريت بحران را فراگيرند.
احمدرضا امينيان معاون عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد در نشست کارگروه تخصصي هم انديشي با تشکل هاي مردم نهاد شهرستان شهرکرد با اعضاي ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران، با اشاره به چگونگي نقش آفريني و مشارکت سمن ها در دوره بحران بيان کرد: استفاده از ظرفيت و پتانسيل سازمان هاي مردم نهاد در زمينه مباحث مختلف خصوصا مديريت بحران بايستي بيش از گذشته مورد توجه و استفاده قرار گيرد.
وي افزود: شهرستان شهرکرد از جمله شهرستان هايي است که وقوع بلاياي طبيعي از جمله سيل، زلزله و... در آن به تعداد زياد رخ مي دهد و آمادگي مناسب تمامي دستگاه هاي اجرايي همچنين سازمان هاي مردم نهاد را مي طلبد.
معاون فرماندار ادامه داد: سمن ها بايد آموزش هاي لازم در زمينه هاي مختلف به خصوص مديريت بحران را فراگيرند زيرا کارکرد سمن ها در مديريت بحران از جمله مهم ترين نقش هاي اين سازمان ها است که با آموزش عمومي جامعه، باعث مي شود که هزينه هاي احتمالي زمان بحران کاهش يابد.
احمدرضا امينيان در پايان جلسه عنوان کرد: فرمانداري شهرستان شهرکرد آمادگي لازم در جهت جذب سازمان هاي مردم نهاد تخصصي در زمينه آموزش، پيشگيري و مقابله با بحران را دارد و از علاقه مندان جهت انجام فرآيند قانوني ثبت سمن دعوت به عمل مي آورد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08