فرمانداری شهرستان شهرکرد

ناوگان مسافربري ملزم به استفاده از 50 درصد ظرفيت است/ در صورت مشاهده تجمعات با متخلفين برخورد مي‌شود

کد خبر: 154795 تاریخ انتشار: 1399/09/04 11:46:39
نمایش: 468
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: ناوگان مسافربري درون و برون شهري خصوصا اتوبوس‌ها ملزم به استفاده از 50 درصد ظرفيت مسافر خود هستند و بيش از اين تخلف محسوب مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، ابراهيم بختياري‌فر صبح امروز در جلسه قرارگاه عملياتي مقابله با بيماري کرونا شهرستان شهرکرد گفت: ناوگان مسافربري درون و برون شهري خصوصا اتوبوس‌ها ملزم به استفاده از  50 درصد ظرفيت مسافر خود هستند و بيش از اين تخلف محسوب مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد ادامه داد: شهرداران، ساماندهي مراسمات ترحيم و جلوگيري از تجمعات و برگزاري مراسمات در آرامستان‌ها را با اخذ تعهد از خانواده متوفي با همکاري نيروي‌انتظامي، دادستاني و مرکز بهداشت در دستور کار قرار دهند.

وي اضافه کرد: در صورت مشاهده برگزاري تجمعات و مراسمات ضمن برخورد قانوني با متخلفين، به دادستاني شهرستان معرفي خواهند شد.

بختياري‌فر در خصوص برگزاري مراسمات عقد و عروسي، توضيح داد: ضمن اخذ تعهد از زوجين برگزارکننده مراسم عقد با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، جاري نمودن خطبه عقد فقط در دفاتر عقد و ازدواج صورت گيرد و سردفتران عقد و ازدواج به هيچ‌وجه در منازل مسکوني جهت قرائت خطبه عقد حضور پيدا نکنند.

وي با اشاره به  اهداف تشکيل اين قرارگاه عنوان کرد: اين قرارگاه به صورت هفتگي و در جهت حل مشکلات تيم‌هاي نظارتي در بازار، حمل و نقل‌هاي درون و برون شهري، آرامستان‌ها و همچنين مراسمات و تجمع‌ها تشکيل شده است.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08