فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه آموزشي بازرسين هيأت بازرسي انتخابات شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156121 تاریخ انتشار: 1400/03/24
نمایش: 575
اخبار
جلسه آموزشي بازرسين هيأت بازرسي انتخابات شهرستان شهرکرد با حضور اعضاي اين هيأت و بازرس ويژه شهرستان و همچنين 156 نفر بازرس شعب اخذ رأي شهرستان در مورخ 1400/3/23 در محل فرهنگسراي بزرگ شهرکرد برگزار گرديد.









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، در اين جلسه ابراهيم بختياري فر ضمن اشاره به در پيش بودن انتخابات و اهميت حوزه بازرسي در اين امر مهم عنوان کرد: براي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند، هيأت بازرسي انتخابات امر نظارت بر سلامت انتخابات و رسيدگي به تخلفات انتخاباتي را بر عهده دارد.

رئيس هيأت بازرسي انتخابات شهرستان شهرکرد افزود: جلوگيري از تخلفات احتمالي و رسيدگي به گزارشات مردمي از ديگر وظايف هيأت هاي بازرسي انتخابات مي باشد.

وي خاطر نشان کرد: دست اندر کاران و به ويژه بازرسان انتخابات نبايد عليه افراد و نامزدهاي انتخاباتي فعاليتي داشته باشند.

ايشان با بيان اينکه براي ما مهم اين است که همه ي فرآيند انتخابات به صورت قانوني برگزار شود تأکيد کرد: ما وظيفه داريم به عنوان امانتدار آراي مردم بستر و زمينه برگزاري انتخاباتي آزاد، سالم و با مشارکت حداکثري مردم را فراهم نماييم، لذا در اين راستا به منظور نظارت دقيق و موثر بر امر انتخابات ضرورت دارد کليه بازرسين با قوانين مربوط به انتخابات و همچنين وظايف بازرسين آشنا شوند.

همچنين در ادامه اين جلسه رضا علي بيگي معاون دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري نيز به تشريح قوانين مربوط به انتخابات پرداخت و اطلاعات مورد نياز بازرسين را به آن ها ارائه نمود.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08