فرمانداری شهرستان شهرکرد

مشکلات و موانع محور کيان_طاقانک و همچنين محور شهرکرد_شلمزار در محل تداخل با آرامستان کيان مورد بررسي قرار گرفت

کد خبر: 156179 تاریخ انتشار: 1400/04/07
نمایش: 589
اخبار
مشکلات و موانع محور کيان_طاقانک و همچنين محور شهرکرد_شلمزار در محل تداخل با آرامستان کيان به رياست فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور امام جمعه محترم شهرکيان، معاون دادستان مرکز استان و مديران اداره کل راه و شهرسازي، راهداري و حمل و نقل جاده اي در محل فرمانداري مورد بررسي قرار گرفت.

 






به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ امروز و در جلسه بررسي مشکلات و موانع محور کيان_طاقانک و همچنين محور شهرکرد به شلمزار در محل تداخل با آرامستان کيان، از مجموعه اقدامات عمراني در حوزه ي حمل و نقل شهرستان شهرکرد قدرداني کرد.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد ضمن بررسي گزارشات مطروح و اقدامات انجام شده در محور شهرکرد به شلمزار در محل تداخل با آرامستان کيان عنوان کرد: به منظور کسب رضايت خانواده متوفيان جلسه اي به رياست امام جمعه محترم شهرکيان و شهردار اين شهر برگزار گردد.
 
وي در خصوص احداث محور حريم 12 و نيم متري و قانوني محور کيان به طاقانک گفت: با توجه به تداخل جوي قديم کشاورزان، اداره راه و شهرسازي نسبت به احداث جوي جديد به موازات محور اقدام نمايد.
 
ارژنگ ادامه داد: احداث جاده مي بايست در حريم قانوني انجام پذيرد و در صورت خروج از حريم قانوني، تملک اراضي توسط اداره کل راه و شهرسازي انجام پذيرد.
 
فرماندار گفت:جانمايي زيرگذر به منظور عبور ادوات کشاورزي در محور کيان به طاقانک با حضور کشاورزان و مشاور طرح انجام پذيرد.
 

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08