فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه قرارگاه عملياتي مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156376 تاریخ انتشار: 1400/05/14 23:53:43
نمایش: 731
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه قرارگاه عملياتي مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد با حضور معاون سياسي اجتماعي فرماندار و مسئولين مرکز بهداشت شهرستان و جمعي از مسئولين ادارات برگزار شد.







 
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد در جلسه ستاد مديريت بيماري کرونا شهرستان با اشاره به اينکه عادي انگاري آفت اساسي مقابله با کروناست افزود : در شرايط تثبيت شده امروز بيماري کرونا آنچه باعث تشديد وضعيت و آغاز موج پنجم کرونا شد عادي انگاري از سوي مردم و مسئولان است.
ابراهيم بختياري فر گفت: با توجه به وضعيت قرمز شهرستان شهرکرد، رعايت تمام شيوه نامه ها و پروتکل هاي ويژه وضعيت قرمز الزامي و اجباري مي باشد و شهرداري هاي 9 گانه شهرستان پارک ها و مراکز تفريحي را به منظور جلوگيري از تجمعات کنترل و مديريت کنند و همچنين در تمامي آرامستانهاي شهرستان توسط شهرداري ها محدوديت و ممنوعيت برگزاري مراسمات و تجمعات اعمال و کنترل گردد و هرگونه تجمع و مراسم هاي عروسي و ترحيم ممنوع بوده و با متخلفين برخورد مي شود .
وي عنوان کرد : به جز گروه شغلي ۱ بر اساس دستورالعمل محدوديت هاي هوشمند ساير صنوف از ساعت ۲۰ به بعد اجازه فعاليت نداشته و تعطيل مي باشند و نيز تمامي رستوران ها، فست فودها، کافي شاپ ها، آبميوه و بستني ها به صورت بيرون بر و تا ساعت ۲۲ مجاز به فعاليت مي باشند و همه پاساژ هاي سربسته و تالارهاي پذيرايي تعطيل مي باشند.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار تصريح کرد : تمامي فعاليت ها و رشته هاي ورزشي به جز رشته هاي گروه يک تعطيل و مجاز به فعاليت نمي باشند حتي در فضاي باز و گروه هاي ورزش صبحگاهي در طول مدت اعمال محدوديت ها تعطيل و اجازه فعاليت ندارند .
ابراهيم بختياري فر گفت : تمامي ادارات مکلف به رعايت دستورالعمل محدوديت هاي هوشمند و کاهش فعاليت کارکنان خود بر اساس دستورالعمل مي باشند و تمامي مراکز آموزشي تعطيل و مجاز به فعاليت حضوري نمي باشند و همچنين ورود خودروهاي با پلاک غير بومي به شهرستان ممنوع بوده و توسط پليس راه با همکاري نيروي انتظامي ، هلال احمر و بسيج اين ممنوعيت اعمال مي گردد .
وي به تشديد نظارتها در اجراي مصوبات ستاد پرداخت و ادامه داد: بصورت مداوم، مستمر و روزانه کارشناسان مربوطه جهت نظارت بر اجراي کامل مصوبات ستاد پيشگيري در سطح شهر حضور داشته و انتظار اين است همه ادارات سطح شهرستان همچون روزهاي اول همدل و همراه باشند و در صورت عدم رعايت مصوبات در هر حوزه مسئول اجراي مصوبات به عنوان قصور در انجام وظيفه و تهديد عليه سلامت به مراجع قضايي معرفي گردد .
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08