فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري کميته مناسب سازي اماكن و معابر شهري شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156591 تاریخ انتشار: 1400/06/31
نمایش: 566
اخبار
کميته مناسب سازي اماكن و معابر شهري در فرمانداري شهرکرد برگزار شد









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهركرد، جلسه کميته مناسب سازي اماكن و معابر شهري به رياست فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور مدير كل بهزيستي استان، معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري و اعضاي اين کميته در سالن جلسات فرمانداري شهرکرد برگزار شد .
فرماندار شهركرد اظهار داشت : همه آحاد جامعه بايد قادر باشند راحت و بدون خطر در محيط پيرامون خود و اماکن عمومي و معابر شهري تردد کنند و از کليه حقوق اجتماعي خود برخوردار شوند.
وي گفت : از اين پس كميته نظارت که مسئول رسيدگي به مناسب سازي محيط هاي شهري و اداري هستند بايد به صورت پوياتر از ادارات شهرستان بازديد كرده و نتايج کار را مرتب اعلام نمايند .
عبدالعلي ارژنگ مناسب سازي اماکن، تسهيل دسترسي و ايجاد محيط هاي بدون مانع را يکي از راهکارهاي ارتقاء کيفيت زندگي براي کليه افراد جامعه به‌ويژه افراد داراي معلوليت عنوان کرد و افزود : همه مردم جامعه از حقوق مساوي برخوردار هستند و بايد تلاش کنيم تمامي ادارات و اماکن عمومي از قبيل مکان هاي آموزشي، اداري، تفريحي و تجاري در دسترس همه شهروندان بخصوص جانبازان، معلولين و سالمندان قرار گيرند.
وي در ادامه افزود : در اين خصوص اداراتي که با کمبود بودجه مواجه هستند از طريق کميته برنامه ريزي شهرستان اعتبارات کمکي به آنها تعلق خواهد گرفت.
 
بهسازي معابر، ورودي هاي مراکز خدماتي، حذف موانع در معابر، تسهيل در امورات معلولين در سطح شهر، بررسي مشکلات حضور معلولين در اماکن ورزشي، تاکيد بر لزوم رسيدگي بيشتر براي آسان سازي و بهسازي رفت و آمد معلولين در سطح معابر شهر از جمله مسائلي بود که در اين جلسه مطرح شد.
در ادامه اين جلسه خلاصه اي از اقدامات انجام شده در شهر فرخشهر ( پياده رو سازي، اصلاح معابر پارك ها و... )به عنوان شهر پايلوت بدون مانع ارائه گرديد كه برابر با گزارش در سال ١٣٩٩ ميزان ٢٤٠٠٠ هزار مترمربع پياده روسازي انجام و هدف گزاري سال ١٤٠٠ ميزان ٣٠٠٠٠ هزار مترمربع مي باشد كه فرماندار شهرستان ضمن تشكر از اقدامات انجام شده توسط شهرداري فرخشهر عنوان نمود با برنامه پيش رو تا ٢/٥ سال آينده به نتيجه مطلوب دست خواهد يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08