فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه هماهنگي مراسم ۱۳ آبان در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156831 تاریخ انتشار: 1400/08/11
نمایش: 491
اخبار
جلسه هماهنگي مراسم ۱۳ آبان در شهرستان شهرکرد برگزار شد .









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرکرد، جلسه هماهنگي مراسم روز ملي مبارزه با استکبار جهاني به رياست بختياري فر معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي فرمانداري برگزار شد .
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد در اين جلسه تاريخ انقلاب اسلامي را داراي فراز و نشيب هاي زيادي دانست و گفت : روز 13 آبان يادآور حوادث مهمي است که در شکل گيري انقلاب اسلامي و بيرون راندن مظهر استکبار يعني آمريکا از ايران نقش اساسي  داشت .
وي با اشاره به نقش مردم در تمامي رويدادهاي جامعه، مردمي بودن برنامه ها و حضور تمامي اقشار خصوصا جوانان به عنوان آينده سازان کشور را مهم قلمداد کرد و گفت : ضروري است دستاوردهاي انقلاب و رويدادهاي تاريخي انقلاب ايران براي نسل جديد به عنوان آينده سازان جامعه با دقت بيشتري تشريح شود تا درک درستي از محتوا و دستاوردهاي نظام اسلامي داشته باشند .
ابراهيم بختياري فر در ادامه با اشاره به آرمان هاي بزرگ مرد تاريخ ايران اسلامي حضرت امام خميني (ره) که از يک سو دشمن مستکبران بود و از سوي ديگر، ياور هميشه غم خوار براي محرومان و مستضعفان ابراز اميدواري کرد که مردم هميشه در صحنه ايران نسبت به سنوات گذشته با حضور گسترده در پاسخگويي به استکبار جهاني ،ادامه دهنده ي خط راستين امام و پيشواي انقلاب در مقاومت و مبارزه ملي با استکبار جهاني، نقش آفريني خواهند کرد.
 اين نشست که با حضور رؤسا، مديران، مسوولان و نمايندگاني از ارگان هاي ذي ربط در بحث هماهنگي مراسم 13 آبان  برگزار شد مسايل و مشکلات مربوط به برگزاري مراسم عنوان و پس از بحث و گفتگو راهکارهايي ارايه و تصميمات لازم به صورت مصوبه اتخاذ شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08