فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه ستاد تنظيم بازار در شهرکرد

کد خبر: 156909 تاریخ انتشار: 1400/08/23
نمایش: 505
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان به رياست معاون برنامه ريزي فرماندار برگزار شد









معاون برنامه ريزي فرماندار در اين جلسه گفت : تامين به موقع کالاهاي اساسي مورد نياز مردم، قيمت گذاري کالاها، نظارت و بازرسي بر واحدهاي صنفي از مهمترين وظايف ستاد تنظيم بازار است که اين اقدامات در راستاي بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضايت آنان انجام مي گيرد.
سپنتا حبيبي اظهار داشت : بازار نقش مهم و کليدي در رابطه با تأمين نياز مردم دارد و در اين راه مسئولين مجمع امور صنفي و اداره صنعت و معدن و دستگاه هاي ذيربط وظيفه سنگيني را بر عهده دارند.
وي خاطر نشان کرد : جوجه ريزي در شهرستان بالاتر از نياز همشهريان انجام شده و هم اکنون 67300 قطعه آماده کشتار در کشتارگاه ها مي باشد .
اين نشست با هدف بررسي وضعيت بازار و برنامه ريزي تامين و توزيع اقلام اساسي، اتخاذ تدابير و کنترل بازار تشکيل شد و مقرر شد تأمين و ذخيره اقلام اساسي مانند برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن و .... متناسب با نياز ايام پاياني سال شهرستان تأمين و ذخيره سازي گردد و همچنين ميوه مورد نياز شب عيد براي ايام پاياني سال خريداري و تامين گرديد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08