فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس

کد خبر: 156523 تاریخ انتشار: 1400/06/17 12:17:59
نمایش: 530
اخبار
در آستانه هفته دفاع مقدس جلسه تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در فرمانداري شهرکرد برگزار شد .








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس به رياست ابراهيم بختياري و معاون سياسي و اجتماعي  فرماندار و با حضور مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس بخشداران، شهرداران و ساير مديران ادارات شهرستان تشکيل گرديد.
ابراهيم بختياري فر هدف از برگزاري برنامه ها در هفته دفاع مقدس را ترويج فرهنگ ايثار، مقاومت و ايستادگي عنوان کرد و افزود : بايد نسل جوان و جهانيان را با رشادت ها، از خودگذشتگي‌ها و اقتدار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنيم تا همگان بدانند که چگونه در دوران جنگ تحميلي با دست خالي مقتدرانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ايستادگي کرديم و اجازه نداديم وجبي از خاک ايران اسلامي به بيگانگان واگذار شود.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار گفت : دفاع مقدس ياد آور جانفشاني‌ها و ايثارگري ها و رشادت‌هاي رزمندگان اسلام است که با جان شيرين خود در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادند و براي ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت بايد از ظرفيت هاي فضاي مجازي استفاده کنيم.
بختياري فر در ادامه با درخواست از ادارات شهرستان براي تجليل از پيشکسوتان جبهه و جنگ، گفت : همه نهادها و ادارات بايد از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اين هفته تجليل کنند و همچنين بايد با توجه به شرايط کنوني کشور و شهرستان کليه مراسمات با رعايت کامل دستورالعمل هاي بهداشتي صورت پذيرد .
فضاسازي ادارات و سطح شهرستان، گلباران و عطر افشاني قبور مطهر شهداء ، رژه موتوري در آغاز هفته دفاع مقدس، تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس، ديدار با خانواده‌هاي شهداء و ايثارگران و ..... از جمله برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرکرد است که در اين جلسه به آنها اشاره شد و در دستور کار قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08