فرمانداری شهرستان شهرکرد

دومين جلسه کميته "رفع مشكل مخابراتي شهرها و روستاها و جانمايي دكل هاي BTS اپراتورهاي تلفن همراه " شهرستان شهرکرد

کد خبر: 113786 تاریخ انتشار: 1399/02/24 11:17:19
نمایش: 567
اخبار
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد گفت: با توجه به شرايط موجود و شيوع ويروس کرونا در کشور و لزوم دسترسي اقشار مختلف به فضاهاي مجازي، حل مشکل ارتباطي تلفن همراه و اينترنت در اين شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
سپنتا حبيبي با اشاره به رفع مشکل مخابراتي شهرها و روستاها و جانمايي دکل‌هاي BTS اپراتورهاي تلفن همراه، گفت: با توجه به شرايط موجود و شيوع ويروس کرونا در کشور و لزوم دسترسي اقشار مختلف به فضاهاي مجازي، حل مشکل ارتباطي تلفن‌هاي همراه و اينترنت در اين شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد با تأکيد بر تأمين تجهيزات مورد نياز جهت ارتقاي اينترنت روستاهاي هرچگان، ارجنک،کاکلک و پيربلوط توسط شرکت مخابرات، اضافه کرد: ظرف يک ماه آينده پيگيري‌هاي لازم جهت برقراري لوپ فيبر نوري براي سودجان و مصطفي‌آباد توسط شرکت مخابرات منطقه انجام شود.
وي با بيان اينکه پورت مرغملک و مصطفي‌آباد به منظور تغيير و يا ارتقا توسط شرکت مخابرات بررسي شود، اضافه کرد: اداره‌کل ارتباطات و فناوري اطلاعات طرح توسعه مخابراتي روستاهاي آقبلاغ، قلعه خاکي، فتح‌آباد و کتک را تنظيم کرده و پيگيري‌هاي لازم جهت اجرايي شدن آن را به عمل آورده و نتيجه را گزارش دهد.
حبيبي ادامه داد: بهره‌برداري از دکل روستاي هاروني نيز به زودي انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08