فرمانداری شهرستان شهرکرد

نشست ايجاد پايگاه مقاومت ويژه عشايري ناحيه‌محور شهرستان شهرکرد

کد خبر: 133915 تاریخ انتشار: 1399/03/20 13:05:40
نمایش: 584
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: پايگاه مقاومت ويژه عشايري ناحيه‌محور شهرستان شهرکرد به منظور استفاده از ظرفيت عظيم عشايري ساکن در مرکز استان و در راستاي ايجاد اتحاد، انسجام، همبستگي، وحدت بين اقوام و قبايل ايجاد مي‌شود.
عبدالعلي ارژنگ در اولين نشست ايجاد پايگاه مقاومت ويژه عشايري ناحيه‌محور شهرستان شهرکرد گفت: اين اقدام به منظور استفاده از ظرفيت عظيم عشايري ساکن در مرکز استان در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي و در راستاي ايجاد اتحاد، انسجام، همبستگي، وحدت بين اقوام و قبايل و تحکيم و تقويت فرهنگي، قومي و قبيله‌اي و عشيره‌اي اقوام با سبک ايراني اسلامي صورت مي‌گيرد.
فرماندار شهرستان شهرکرد با بيان اينکه ايجاد اين پايگاه در حقيقت دستيابي به يک شبکه مردمي پويا متشکل از همه عشاير وفادار به انقلاب اسلامي در استان را فراهم مي‌کند، افزود: عشاير همواره در ارتقاي سطح زندگي ايراني، اسلامي و عشيره‌اي و قبيله‌اي با محوريت اخلاق، بصيرت و معنويت تلاش داشته‌اند.
همچنين در اين جلسه علي‌اصغر ايزدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج عشايري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه با همکاري فرماندار شهرستان شهرکرد، فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع)، شوراي شهر ناحيه مقاومت عشايري و همچنين سران قبايل و طوايف، در اولين فرصت نسبت به تمهيدات ايجاد پايگاه اقدام شود، توضيح داد: جلسات هم‌انديشي و شوراي مشورتي پايگاه به صورت ماهانه برگزار مي‌شود.
ايزدي اضافه کرد: فرماندار شهرستان شهرکرد و رئيس شوراي شهرستان نسبت به اختصاص مجموعه فرهنگي شهرداري واقع در تپه نورالشهدا شهرکرد جهت ايجاد پايگاه و محور قرار دادن برنامه‌هاي فرهنگي در اختيار پايگاه ويژه مقاومت عشايري سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني اقدام کنند.
در پايان جلسه نيز مجيد فرج زاده به عنوان فرمانده پايگاه ويژه عشايري سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08