فرمانداری شهرستان شهرکرد

املاک مازاد دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان شهرکرد شناسايي مي‌شود

کد خبر: 154080 تاریخ انتشار: 1399/04/18 11:39:22
نمایش: 1122
اخبار
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد با اشاره به سياست دولت مبني بر مولدسازي اموال و دارايي‌هاي مازاد گفت: املاک مازاد دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌هاي دولتي اين شهرستان شناسايي و فروخته مي‌شود.
سپبنتا حبيبي روز چهارشنبه در نخستين کميته تخصصي زمين و مسکن شهرستان شهرکرد تاکيد کرد: در اين راستا، يک کارگروه براي شناسايي املاک مازاد دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌هاي دولتي اين شهرستان تشکيل و فعال شود و پيگيري‌هاي لازم براي واگذاري‌ها را انجام دهد.
وي افزود: با مشاوران املاک که نسبت به انعقاد قراردادهاي خريد، فروش، رهن و اجاره مسکن با مبلغ‌هاي بالا، غيرمتعارف و کارشناسي نشده اقدام کنند، برخورد قانوني مي‌شود.
حبيبي تصريح کرد: طرح کنترل و کاهش قيمت زمين و مسکن در شهرستان شهرکرد به ‌صورت ويژه در دستور کار فرمانداري اين شهرستان قرار گرفته است و در اين طرح پهنه‌بندي و تعرفه‌گذاري کارشناسي براي مناطق مختلف شهر شهرکرد ارائه شد.
معاون فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: در جلسات بعدي کميته تخصصي زمين و مسکن شهرستان شهرکرد نسبت به تکميل نظريه‌هاي کارشناسي پهنه‌بندي و تعرفه‌گذاري مناطق مختلف شهرکرد اقدام خواهد شد.
در اجراي جزء يک بند "ه" تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۸، دستگاه‌هاي اجرايي مکلف به شناسايي اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادي و دارايي هستند تا اين وزارتخانه بر اساس ماموريت‌هاي محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نسبت به مولدسازي دارايي‌هاي دولت و اموال غيرمنقول مازاد دستگاه‌هاي اجرايي اقدام کند.
قيمت بازار مسکن در بخش‌هاي خريد، فروش، رهن و اجاره، اين روزها در کشور و چهارمحال و بختياري با رشد شتابان مواجه شده است.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08