فرمانداری شهرستان شهرکرد

انجام بيش از 3 هزار و 700 بازرسي از صنوف در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 154175 تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:33:00
نمایش: 550
اخبار
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد با بيان اينکه در 2 ماه گذشته بيش از 3 هزار و 700 بازرسي از صنوف مختلف در اين شهرستان انجام شده است، گفت: از اين تعداد بازرسي 3 مورد احتکار کالا در حوزه موادغذايي و خودرو کشف و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شده است.

سپنتا حبيبي با بيان اينکه در دو ماه گذشته بيش از 3 هزار و 700 بازرسي از صنوف مختلف در اين شهرستان انجام شده است، گفت: از اين تعداد بازرسي 3 مورد احتکار کالا در حوزه موادغذايي و خودرو کشف و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شده است.

بيشترين افزايش قيمت مربوط به برنج خارجي است

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد با بيان اينکه در يک ماه گذشته بيشترين افزايش قيمت مربوط به برنج خارجي بوده است و قيمت هر کيلوگرم گوشت گوسفندي 5 هزار تومان افزايش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر قيمت هر کيلوگرم گوشت مرغ در بازار 18 تا 18 هزار و 500 تومان است.

وي با بيان اينکه نظارت‌ها در دو شيفت صبح و بعدازظهر با اکيپ‌هاي مشترک توسط صمت، اتاق اصناف، فرمانداري، تعزيرات و اماکن همچنان ادامه دارد و با هرگونه تخلف برخورد قانوني مي‌شود، اضافه کرد: مردم مي‌توانند گران‌فروشي، کم‌فروشي و احتکار را با شماره 124 در ميان بگذارند که در اسرع وقت رسيدگي مي‌شود.

لزوم حذف دلالان از تامين لاستيک کاميون‌داران

حبيبي با بيان اينکه  در جلسه کميسيون تنظيم بازار شهرستان تصميم بر اين شد که اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان پيگيري‌هاي لازم را جهت تأمين لاستيک مورد نياز کاميون‌داران انجام دهد، توضيح داد: در اين حوزه بايد اجراي کامل تن - کيلومتر و حذف دلالان در دستور کار قرار گيرد.

وي گفت: نظارت‌هاي لازم به منظور جلوگيري از قاچاق گندم به عمل آمده و محصول توليدي به طور کامل در سيلوهاي شهرستان شهرکرد ذخيره‌سازي مي‌شود.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08