فرمانداری شهرستان شهرکرد

دعوت از 250 نفر در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس

کد خبر: 154459 تاریخ انتشار: 1399/06/25 08:54:16
نمایش: 516
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ٢۵٠ نفر از ايثارگران و پيشکسوتان دفاع مقدس در همايش تجليل از اين عزيزان و همچنين ويدئو کنفرانس و سخنراني رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در دانشگاه شهرکرد دعوت به عمل مي آيد.
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرکرد ضمن تاکيد بر تشکيل ستاد شهرستاني به رياست فرماندار شهرستان شهرکرد و دبيري سپاه پاسداران ناحيه شهرستاني عنوان کرد:
به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس، از پيشکسوتان دفاع مقدس دعوت به عمل آمده و مراسم تجليل از آنها در ٣١ شهريور ماه و با اولويت گمنام بودم، بيشترين سابقه حضور در جبهه، کهولت سن و اسارت صورت مي‌گيرد. 
 
وي افزود: برنامه ريزي براي تجليل از پيشکسوتان دفاع مقدس توسط ادارات و ارگانهاي مربوطه صورت گرفته و گزارش آن به دبيرخانه ستاد ارسال گردد. 
 
فرماندار در خصوص برنامه پيش رو ستاد بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان شهرکرد اظهار داشت: ٢۵٠ نفر از ايثارگران و پيشکسوتان دفاع مقدس در همايش تجليل از اين عزيزان و همچنين ويدئو کنفرانس و سخنراني رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در دانشگاه شهرکرد دعوت به عمل مي آيد.
 
ارژنگ در پايان جلسه ضمن اشاره به شيوع ويروس منحوس کرونا عنوان کرد: برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تاريخ ٣١ شهريور با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي انجام مي گيرد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08