فرمانداری شهرستان شهرکرد

کارگران فصلي شهرکردساماندهي مي‌شوند

کد خبر: 154500 تاریخ انتشار: 1399/07/02 08:38:11
نمایش: 489
اخبار
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد از اجراي طرح ساماندهي کارگران و استادکاران ساختماني و فصلي اين شهرستان خبر داد.
سپنتا حبيبي در جلسه کميته ساماندهي اصناف و مشاغل مزاحم شهري شهرستان شهرکرد گفت: به منظور ارتقاي شأن اجتماعي و جايگاه شغلي کارگران ساختماني و فصلي، دسترسي بهتر شهروندان و کارفرمايان به کارگران و استادکاران صلاحيت‌دار و جلوگيري از بهم‌ريختگي سيماي شهري طرح ساماندهي اين افراد اجرا مي‌شود.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد عنوان کرد: اين طرح با هدف شناسايي، تعيين سطح مهارت و بازآموزي نيروي کار شاغل در صنعت ساختمان و به منظور بهبود کيفيت ساخت و ساز ساختمان و مسکن، ارائه خدمات متناسب با نياز کارگران و استادکاران ساختماني و فصلي و ساماندهي افراد جوياي کار اجرا مي‌شود.

وي افزود: براساس اين طرح از 21 مهرماه جاري تمامي کارگران و استادکاران ساختماني و فصلي در مرکز ساماندهي کارگران در مجاورت پايانه آزادي شهرکرد مجتمع و ساماندهي خواهند شد.

حبيبي گفت: در اين جلسه مقرر شد موضوع بيمه تأمين اجتماعي کارگران فاقد بيمه، آموزش‌هاي مهارتي، ايمني و بهداشت و خدمات موردنياز کارگران ساختماني و فصلي توسط دستگاه‌هاي اجرايي زي‌ربط پيگيري و عملياتي شود.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08