فرمانداری شهرستان شهرکرد

معرفي فرمانداري شهرستان شهرکرد به عنوان فرمانداري برتر استان از سوي وزارت کشور

کد خبر: 154562 تاریخ انتشار: 1399/07/14
نمایش: 811
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: فرمانداري اين شهرستان عنوان برتر فرمانداري‌هاي استان چهارمحال و بختياري را از لحاظ مجموع شاخص‌هاي اختصاصي و عمومي در سال ۹۸ به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ گفت: کسب رتبه اول فرمانداري شهرستان شهرکرد در بين ۱۰ فرمانداري چهارمحال و بختياري در حالي است که اين فرمانداري با کسب امتياز ۹۴‌۷.۷ با رتبه عالي به عنوان فرمانداري برتر استان از سوي وزارت کشور انتخاب شده است.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: رتبه فرمانداري شهرستان شهرکرد در سال 98 نتيجه کار گروهي و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداري، دستگاه‌هاي اجرايي زيرمجموعه آن و موفقيت کارگروه‌هاي مختلف در دستيابي به اهداف تعيين شده است.

وي، اين موفقيت را در ارزيابي شاخص‌هاي اختصاصي از جمله ارتقاي سطح امنيت پايدار داخلي، توسعه مشارکت و نشاط سياسي، هماهنگي امور اجتماعي و فرهنگي، توسعه شهري روستايي، مديريت بحران، هماهنگي امور اقتصادي، صيانت از حقوق شهروندي، ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد برشمرد.

ارژنگ اضافه کرد: پس از ارزيابي عملکرد در شاخص‌هاي مذکور در مرکز استان بر اساس مستندات ارائه شده از شهرستان به استانداري چهارمحال و بختياري و تاييد آن در وزارت کشور اين موفقيت حاصل شده است.

مولف: مصطفی بیات
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08