فرمانداری شهرستان شهرکرد

الزام اتوبوس‌هاي شهرکرد به استفاده از 50 درصد ظرفيت/ تاکسي‌ها حداکثر 3 مسافر سوار کنند

کد خبر: 154600 تاریخ انتشار: 1399/07/23 09:10:15
نمایش: 415
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد گفت: ضمن الزام استفاده از ماسک براي رانندگان و مسافران و ضدعفوني‌کردن مکرر وسايل حمل و نقل درون و برون‌شهري، اتوبوس‌هاي شهري و بين شهري ملزم به استفاده از 50 درصد از ظرفيت خود هستند.

ابراهيم بختياري‌فر در جلسه مديريت بيماري کرونا در ناوگان حمل و نقل شهري و بين شهري شهرستان شهرکرد با اشاره به وضعيت قرمز اين بيماري در استان و لزوم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ناوگان حمل و نقل عمومي گفت: تمامي وسايل حمل و نقل عمومي شهري و بين شهري ملزم به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي هستند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد افزود: ضمن الزام استفاده از ماسک براي رانندگان و مسافرين و ضدعفوني‌کردن مکرر  وسايل حمل و نقل درون و برون‌شهري، اتوبوس‌هاي شهري و بين شهري نيز ملزم به استفاده از 50 درصد از ظرفيت خود هستند.

وي اضافه کرد: آب‌سردکن‌هاي موجود در پايانه‌ها بايد غيرفعال شود و همچنين رانندگان اتوبوس‌هاي بين‌شهري نيز ملزم به استفاده از بطري‌هاي آب‌معدني براي مسافرين خود هستند و از هرگونه پذيرايي بايد جلوگيري شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد توضيح داد: تاکسي‌هاي شهري و بين‌شهري ملزم به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند.

وي تأکيد کرد: چنانچه تخلفي از سوي ناوگان حمل و نقل صورت گيرد طبق مقررات ستاد کرونا برخورد قانوني لازم با اين متخلفين صورت مي‌گيرد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08