فرمانداری شهرستان شهرکرد

زمين مرکز اطلاع رساني گردشگري شهركرد مکان يابي شد.

کد خبر: 154649 تاریخ انتشار: 1399/08/05 09:31:54
نمایش: 503
اخبار
فرماندار گفت: زميني به مساحت 1000 مترمربع در ورودي شهرکرد در اختيار اداره کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان قرار گيرد تا ساختماني با زيربناي 400 متر مربع توسط اين اداره کل احداث شود.
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه اي که به منظور مکان يابي زمين مورد نياز مرکز اطلاع رساني گردشگري شهرکرد که با حضور مدير کل راه و شهرسازي استان ، مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان ،رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد ، نماينده سازمان مديريت و برنامه ريزي برگزار گرديد، بيان کرد: در سنوات گذشته به دليل عدم تامين زمين مناسب در ورودي شهر، مرکز اطلاع رساني خدمات گردشگري در فضاي باز ميدان قمر بني هاشم (ع) و با استفاده از چادر و... برپا ميشد که با همکاري و تعاملي که امروز في مابين اداره کل راه و شهرسازي و شهرداري شهرکرد  شکل گرفت مقرر شد زميني به مساحت 1000 مترمربع در ورودي شهرکرد در اختيار اداره کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان قرار گيرد تا ساختماني با زيربناي 400 متر مربع توسط اين اداره کل احداث شود.
همچنين در حاشيه اين نشست موضوع تامين و ايجاد فضاي سبز منظريه مطرح گرديد که مهندس مقصودي مدير کل راه و شهرسازي استان قول مساعد جهت تامين اعتبار از محل اعتبارات ملي را طي يک برنامه زمان بندي مشخص عنوان  و تاکيد نمودند ايجاد اين فضاها از اولويت ها درمنظريه و برنامه هاي اين اداره مي باشد و به همين منظور مقرر شد موضوع تعيين تکليف فضاهاي سبز، پارکها و... در منظريه در جلسات شوراي شهر، شهرکرد مطرح و تعيين تکليف نهايي شود.
يکي ديگر از موضوعات که در جلسه مطرح گرديد که از خواسته هاي ساکنان بلوار فرهنگ و برنامه هاي عمراني  شهرستان مي باشد، موضوع اتصال بلوار فرهنگ به کمپ ورزشي غلات و جاده سلامت تهليجان شمالي (خيابان رياحي ) بود که مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و مقرر گرديد بازديدي از محل توسط مديران کل انجام و با استفاده از ظرفيت ادارات مرتبط اين محور نيز بازگشايي و مورد بهره برداري قرار گيرد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08