فرمانداری شهرستان شهرکرد

افزايش مراکز سلامت از 39 به 52 مرکز در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 154840 تاریخ انتشار: 1399/09/12 12:54:59
نمایش: 522
اخبار
فرماندار شهرکرد گفت: با توجه به وسعت جغرافيايي اين شهرستان، مراکز و محله‌هاي جامع سلامت از 39 به 52 مرکز و محله افزايش يافت که در هر محله يک پزشک و دو مراقب سلامت آموزش ديده حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ صبح امروز در جلسه قرارگاه طرح حاج قاسم سليماني گفت: با توجه به وسعت جغرافيايي اين شهرستان، مراکز و محله‌هاي جامع سلامت از 39 به 52 مرکز و محله افزايش يافت که در هر محله يک پزشک و دو مراقب سلامت آموزش ديده حضور خواهند داشت.
 
 فرماندار شهرکرد ادامه داد: مراکزي جهت اقامتگاه افرادي که تست کروناي آن ها مثبت و نيازمند مراقبت در نقاهتگاه هستند توسط تيم قرارگاه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني شهرستان شهرکرد شناسايي و آماده به خدمت شده است.
 
وي افزود: تيم‌هاي نظارت، پايش و مراقبت با مسئوليت مرکز بهداشت و هلال احمر شهرستان، و تيم حمايت با مسئوليت سپاه ناحيه شهرکرد، به محوريت فرمانداري از يکم آذر ماه برنامه‌ريزي و عملياتي شده است.
 
ارژنگ با اشاره به تست سريع بيماري کرونا، اضافه کرد: تست رپيد کوويد19 يا همان تست تشخيص سريع اين بيماري در مراکز 17 گانه شهرستان شهرکرد از روز شنبه هفته آينده برنامه‌ريزي، مديريت و اجرا مي‌شود.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08