فرمانداری شهرستان شهرکرد

شهرداري فرخشهر حق صدور هيچ‌گونه مجوز ساخت و ساز و يا حصارکشي را در باغ شهر فرخشهر ندارد

کد خبر: 154885 تاریخ انتشار: 1399/09/18 11:49:12
نمایش: 708
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: برابر با مصوبات شوراي حفظ حقوق بيت‌المال استان، شهرداري فرخشهر حق صدور هيچ‌گونه مجوز ساخت و ساز و يا حصارکشي را در باغ شهر فرخشهر ندارد و اين شهرداري موظف است از کليه ساخت و سازهاي غيرمجاز خودداري کند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، احمدرضا امينيان صبح امروز در جلسه کارگروه پيشگيري و برخورد مؤثر و فوري با تخلفات ساخت و ساز و تغيير کاربري غيرمجاز شهرستان شهرکرد گفت: مهم‌ترين موضوع در امر پيشگيري از تخلفات ساخت و ساز نظارت حداکثري شهرداران، مديران، اجراييات در حوزه شهري و ساير دستگاه‌هاي مرتبط در حوزه خارج از محدوده است.

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد بيان داشت: از اين پس با تشکيل تيم‌هاي بازرسي با همکاري دادستان مرکز استان از ساخت و سازهاي بدون پروانه، خارج از ضوابط پروانه و تغيير کاربري‌هاي غيرمجاز جلوگيري و برابر با ضوابط و قوانين نيز برخورد خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: به افراد سودجو و منفعت‌طلب که در اراضي دولتي، حريم و بستر آبراهه‌ها و اراضي خصوصي اقدام به ساخت و ساز غيرمجاز کرده‌اند هيچ‌گونه فرصتي داده نخواهد شد.

دستگاه‌هاي خدمات‌رسان از واگذاري انشعاب به ساخت و سازهاي غيرمجاز خودداري کنند

امينيان با بيان اينکه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان از فروش و واگذاري انشعاب به ساخت و سازهاي غيرمجاز و فاقد پروانه بهره‌برداري خودداري کنند، افزود: انجام اين کار تخطي از قانون بوده و با مختلفين برخورد مي‌شود.

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد تصريح کرد: ساخت و سازهاي غيرمجاز علاوه بر آسيب‌رساني به طرح‌هاي شهري و روستايي موجب از بين رفتن سرمايه‌هاي ملي، مردم و بيت‌المال مي‌شود.

وي با اشاره به موضوع باغ شهر فرخشهر خاطرنشان کرد: برابر با مصوبات شوراي حفظ حقوق بيت‌المال استان، شهرداري فرخشهر حق صدور هيچ‌گونه مجوز ساخت و ساز و يا حصارکشي را ندارد و اين شهرداري موظف است از کليه ساخت و سازهاي غيرمجاز نيز خودداري کند.

امينيان اضافه کرد: شهرداري مکلف است براي اشخاصي که مجوز اخذ کرده و شروع به ساخت کرده‌اند و يا بدون مجوز اقدام به ساخت نموده‌اند و ساختمان آن‌ها تکميل نشده، از تکميل هر دو مورد ممانعت به عمل آورد تا تکليف اراضي مذکور مشخص شود.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08