فرمانداری شهرستان شهرکرد

تحقق بيش از نيمي از تعهد اشتغال در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 155191 تاریخ انتشار: 1399/11/05
نمایش: 607
اخبار
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد گفت: امسال تعهد اشتغال در اين شهرستان دو هزار و 927 نفر است که از بيش از نيمي از اين تعداد محقق شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، سپنتا حبيبي در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري گفت: امسال تعهد اشتغال شهرستان شهرکرد دو هزار و 927 نفر است که از بيش از نيمي از اين تعداد محقق شده است.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرکرد ادامه داد: ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزي، ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، کميته امداد امام خميني(ره) و راه و شهرسازي موظف به ايجاد اين تعداد اشتغال در شهرستان هستند.

وي افزود: با توجه به فرصت اندک باقي‌مانده تا پايان سال، حداکثر تا پايان بهمن‌ماه سال جاري، دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط نسبت به انجام کامل تعهد اشتغال سال 99 اقدام کنند.

حبيبي اضافه کرد: با توجه به امکان ثبت متقاضيان جديد دريافت تسهيلات کرونا، ادارات صنعت، معدن و تجارت، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نسبت به جمع‌بندي و ثبت متقاضيان جديد اقدام شود.

وي توضيح داد: نظارت مستمر و منظم بر پرداخت تسهيلات اشتغال‌زايي روستايي و عشايري شهرستان شهرکرد در قالب تيم‌هاي بازرسي انجام مي‌شود.

مولف: مصطفی بیات
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08