فرمانداری شهرستان شهرکرد

شناسايي 13 نقطه حادثه‌خيز در شهرستان شهرکرد/ساماندهي ورودي فرخشهر تا پايان امسال

کد خبر: 155252 تاریخ انتشار: 1399/11/12 12:34:19
نمایش: 586
اخبار
معاون امور عمراني فرمانداري شهرکرد گفت: از 67 نقطه پر تصادف شناسايي شده در چهارمحال و بختياري، 13 نقطه مربوط به اين شهرستان است که در همين راستا در سال جاري تاکنون حدود دو ميليارد تومان اعتبار در رفع اين نقاط حادثه‌خيز هزينه شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، احمدرضا امينيان امروز در جلسه کميسيون ايمني حمل و نقل مرکز استان گفت: از 67 نقطه پر تصادف شناسايي شده در چهارمحال و بختياري، 13 نقطه مربوط به شهرستان شهرکرد است.
معاون امور عمراني فرمانداري شهرکرد ادامه داد: رفع نقاط پرتصادف و برخورد با متخلفاني که به حرائم راه‌ها تجاوز مي‌کنند در دستور کار اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به بررسي و پايش شدت، علت، تعداد و جانمايي دقيق تصادفات و نوع وسايل نقليه در بازه 36 ماهه در راه‌هاي برون‌شهري شهرستان، افزود: تعداد 93 فقره تصادف فوتي و 387 فقره تصادف جرحي در 343 کيلومتر از راه‌هاي شهرستان به شکل‌هاي مختلف اتفاق افتاده است.

معاون امور عمراني فرمانداري شهرکرد اضافه کرد: اين شهرستان با مساحت دو هزار و 6 کيلومتر مربع، 12 درصد از کل مساحت استان را تشکيل مي‌دهد که 34 درصد از جمعيت استان در اين شهرستان ساکن هستند که همين موضوع سبب شده ترافيک محورها بالا رود و تصادفات نيز افزايش يابد.

وي عنوان کرد: در همين راستا در سال جاري تاکنون حدود دو ميليارد تومان اعتبار در رفع نقاط حادثه‌خيز شهرستان شهرکرد هزينه شده است.
امينيان توضيح داد: تا پايان سال از محل اعتبارات ملي اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ورودي شهر فرخشهر از سمت شهرکرد با اعتبار 150 ميليون تومان ساماندهي و تجهيز و همچنين پيچ شهر هاروني با اعتبار 500 ميليون تومان ترانشه‌برداري خواهد شد.

وي گفت: با توجه به احصاي نقاط پرتصادف جديد نقاطي که امکان اصلاح با استفاده از ظرفيت ماشين‌آلات اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي را داشته باشند مطابق با مصوبات کميسيون ايمني حمل و نقل شهرستان اصلاح مي‌شوند.

مولف: الهه رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08