فرمانداری شهرستان شهرکرد

تعطيلي يا باز بودن بازار منوط به وضعيت کرونا در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 155440 تاریخ انتشار: 1399/12/02 14:28:10
نمایش: 613
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در حال حاضر چيزي درخصوص تعطيلي بازار مشخص نيست و همه‌چيز بستگي به وضعيت کرونا در استان دارد، بايد تلاش کنيم وضعيت بيماري از اينکه هست بدتر نشود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد صبح امروز طي جلسه اي در محل فرمانداري اظهار کرد: يکي از فاکتورهايي که در طرح اعمال محدوديت‌ها از آذرماه لحاظ و بر اساس رنگ‌بندي هر شهرستان اجرايي شد، محدوديت‌هاي تردد شبانه بود.
 
وي با اشاره به اينکه همچنان در حوزه درون‌شهري محدوديت‌هاي تردد شبانه لحاظ مي‌شود، گفت: در حال حاضر علي‌رغم آنکه چهارمحال و بختياري به لحاظ شيوع ويروس کرونا در وضعيت زرد قرار دارد اما همچنان اعمال محدوديت‌هاي تردد، به‌صورت شبانه در اين استان از ساعت 21  تا 3 بامداد لحاظ مي‌شود.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: صنوف مي‌توانند به فعاليت خود را ادامه دهند اما بايد ترددهاي خود را مديريت کنند تا ضمن اينکه انجام فعاليت خود در بحث تردد دچار مشکل نشوند، چراکه نيروي انتظامي ترددهاي غيرضروري به‌ويژه در خيابان‌هاي اصلي شهر مثل بلوار کاشاني را  جريمه مي‌کند.
 
ارژنگ ادامه داد: با توجه به شرايط خاصي که به لحاظ بيماري کرونا در استان‌هاي هم‌جوار وجود دارد بايد به‌گونه‌اي شرايط را کنترل کنيم که در آينده به‌خصوص در ايام پاياني سال با پيک جديد اين بيماري مواجه نشويم.
 
وي عنوان کرد: هم‌اکنون تعداد زيادي از شهرستان‌هاي استان خوزستان در وضعيت قرمز قرار دارند و با توجه به مراوداتي که بين مردم چهارمحال و بختياري و استان خوزستان وجود دارد و ترددهايي که بين اين دو استان انجام مي‌شود، تهديد خيز مجدد بيماري کرونا براي اين استان نيز وجود دارد .
 
فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در آستانه شب عيد نگراني‌هايي در بين اصناف مبني بر تعطيلي صنوف در آخر سال وجود دارد، ذکر اين نکته ضروري است که در حال حاضر چيزي مشخص نيست و همه‌چيز بستگي به وضعيت کرونا در استان دارد، بايد تلاش کنيم وضعيت بيماري از اينکه هست بدتر نشود.
 
وي اضافه کرد: بر اساس طرح ابلاغي براي تعطيلي اصناف همه‌چيز تعريف شده و بستگي به رنگ‌بندي شهرستان‌ها دارد، اگر وضعيت شهرستاني نارنجي يا قرمز شود بايد محدوديت‌هاي مربوط به اين رنگ‌ها اعمال شود.
 
ارژنگ يادآور شد: تالارهاي پذيرايي اجازه دو ساعت فعاليت دارند اما بايد فعاليت خود را به‌گونه‌اي مديريت کنند که افرادي که در جشن شرکت کرده‌اند و از سالن بيرون مي‌آيند مشمول قانون ممنوعيت تردد نشده و جريمه نشوند، ساعت پايان مراسم در سالن‌هاي پذيرايي بايد قبل از ساعت 9 شب باشد.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد تصريح کرد: دوربين‌هاي کنترل ترافيک در سطح شهر فعال هستند و نيروي انتظامي از طريق تسليم برگ جريمه به‌صورت حضوري و فيزيکي اعمال قانون مي‌کند.
 
وي تأکيد کرد: محدوديت‌هاي تردد صرفاً مخصوص مرکز استان چهارمحال و بختياري نيست و در ساير شهرهاي استان نيز محدوديت‌ها اعمال مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08