فرمانداری شهرستان شهرکرد

آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات پرشور در شهرستان شهرکرد فراهم است

کد خبر: 156135 تاریخ انتشار: 1400/03/27 11:18:20
نمایش: 565
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: انتخابات عرصه تعيين سرنوشت و مظهر اقتدار و قدرت ملي است و ما در اين شهرستان براي حضور در اين رويداد مهم و برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم آماده هستيم.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ با بيان اينکه در انتخابات پيش رو ١۵۶ شعبه اخذ رأي در شهرستان شهرکرد در نظر گرفته شده است؛ افزود: همه بايد در اين راه تلاش کنيم همان طوري که در گذشته انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پشت سر گذاشته‌ايم، اين دوره هم در اين امر خطير حضوري فعال داشته باشيم.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: سرنوشت ملت ما در انتخابات رقم خواهد خورد و مردم بايد از اين فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند و در پاي صندوق‌ها با رأي دادن سرنوشت خويش را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وي افزود: تدابير لازم براي برگزاري انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان شهرکرد انديشيده شده است و اعضا مي بايست تمام تلاش خود را براي برگزاري انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثري به کار گيرند.

فرماندار ادامه داد: تعامل بين هيئت اجرايي و هيئت نظارت ما را در برگزاري انتخابات پرشور و سالم کمک مي کند و بي شک توجه به اصل حق الناس بودن راي مردم مهمترين و اصلي‌ترين اولويت ما خواهد بود.

انتخابات سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهري، روستايي و عشايري روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08