فرمانداری شهرستان شهرکرد

تحقق ۹۰ درصدي تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156230 تاریخ انتشار: 1400/04/16 12:17:52
نمایش: 512
اخبار
معاون برنامه ريزي و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نزديک به ۹۰ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان شهرکرد در سال ۹۹ محقق شده است.









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، کارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه‌گذاري اين شهرستان برگزار و هر يک از دستگاه‌هاي اجرايي عضو عملکرد خود در قبال تعهد اشتغال سال ۹۹ را ارائه کردند.

سپنتا حبيبي معاون برنامه ريزي و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد در اين جلسه، اظهار کرد: نزديک به ۹۰ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان شهرکرد در سال ۹۹ محقق شده است.

وي افزود: مبلغ ۲۸۷ ميليارد ريال در قالب ۵۰۸ پرونده براي ايجاد اشتغال ۷۸۹ نفر در روستاها و مناطق عشايري پرداخت شده است.

معاون برنامه ريزي و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: در قالب ۱۷۵ پرونده مبلغ ۲۱.۷ ميليارد ريال تسهيلات در حوزه مشاغل خانگي به متقاضيان در اين شهرستان پرداخت شده است که اين باعث ايجاد اشتغال مستقيم براي ۱۷۵ نفر شده است.

حبيبي عنوان کرد: با عنايت به وجود منابع و اعتبار کافي در حوزه‌هاي ميراث فرهنگي، گردشگري و صنعت، معدن و تجارت، متقاضيان مي‌توانند جهت دريافت تسهيلات با نرخ ۶ درصد و بازپرداخت بلندمدت جهت راه‌اندازي طرح‌هاي گردشگري، بوم‌گردي و صنايع دستي و خدمات در مناطق روستايي به اداره کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

وي خاطرنشان کرد: شايان ذکر است به منظور حمايت از اشتغال فارغ‌التحصيلان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري در سال جاري طرح‌هاي کارورزي دانش آموختگان، مشوق بيمه‌اي، پرداخت يارانه دستمزد و معافيت بيمه‌اي را به اجرا مي‌گذارد و کارفرمايان و متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به اين اداره در شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08