فرمانداری شهرستان شهرکرد

شهرکرد در يک قدمي وضعيت قرمز/ ورود پلاک غيربومي به شهرستان ممنوع شد

کد خبر: 156297 تاریخ انتشار: 1400/04/29
نمایش: 582
اخبار
فرماندار شهرکرد با اشاره به افزايش آمار مبتلايان به کرونا با شيب نسبتا تندي در اين شهرستان، گفت: چنان‌چه نظارت‌ها و کنترل‌ها به طور جدي انجام نشود احتمال تغيير وضعيت از نارنجي به قرمز بسيار زياد است.







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ ظهر امروز در سي و پنجمين جلسه ستاد مديريت بيماري کرونا شهرستان شهرکرد، با اشاره به افزايش آمار مبتلايان به کرونا با شيب نسبتا تندي در اين شهرستان، گفت: چنانچه نظارت‌ها و کنترل‌ها به طور جدي انجام نشود احتمال تغيير وضعيت  از نارنجي به قرمز بسيار زياد است.

فرماندار شهرکرد در ادامه خواستار تشديد نظارت‌ها در ايام تعطيلات پيش رو شد و افزود: مديران ادارات و دستگاه‌هاي متولي بايد در خصوص تجمعات در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اعمال محدوديت ورود خودروهاي با پلاک غيربومي به شهرستان سختگيري بيشتري داشته باشند.

ورود پلاک غيربومي به شهرکرد ممنوع شد

وي اضافه کرد: با توجه به تعطيلات پيش‌رو از تاريخ 29 تيرماه جاري نيروي انتظامي نسبت به اجراي 100 درصد ممنوعيت ورود پلاک‌هاي غيربومي به شهرستان در 2 نقطه ورودي شهرستان پليس راه فرخ‌شهر و پل سودجان با همکاري نيروهاي بسيج و هلال‌احمر اقدام کند.

ارژنگ اضافه کرد: همچنين در خصوص مديريت و کنترل تجمعات و مراسمات در آرامستان‌ها، شهرداري‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و با خاطيان به سختي برخورد شود. 

وي عنوان کرد: در اين مدت چاپ آگهي ترحيم ممنوع است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و پليس فتا مسئول نظارت بر برخورد با متخلفين هستند.

فرماندار شهرکرد گفت: تيم تخصصي شامل نمايندگان نيروي انتظامي، شهرداري، فرمانداري و مرکز بهداشت با محوريت شهرداري مرکز شهرستان به منظور نظارت بر آرامستان‌ها و اجراي مصوبات تشکيل وگزارش هفتگي بازديدها به فرمانداري ارسال شود.

هرگونه تجمع ممنوع است

وي توضيح داد: هر گونه تجمع در پارک‌ها و مراکز تفريحي، اتراق و برپايي چادر در اماکن شهرداري شهرکرد و ديگر شهرهاي شهرستان ممنوع است. 

ارژنگ اضافه کرد: اکيپ‌هاي تخصصي شامل نمايندگان اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومي، صنعت معدن و تجارت، فرمانداري، تعزيرات حکومتي و مرکز بهداشت در قالب تيم‌هاي مشترک نسبت به نظارت بر اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي در سطح شهرستان اقدام مي‌کنند.

وي گفت: برگزاري جشن‌هاي عيد غديرخم در صورت هماهنگي با مرکز بهداشت و تعريف الزامات اجرايي در رعايت پروتکل‌ها قابل اجرا است.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08