فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه ستاد پيشگيري و مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156446 تاریخ انتشار: 1400/06/04
نمایش: 924
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه ستاد پيشگيري و مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد به رياست ابراهيم بختياري فر معاون سياسي و اجتماعي فرماندار و اعضاي اين ستاد د محل فرمانداري برگزار شد.









معاون سياسي و اجتماعي فرماندار بزرگترين نقش آفرينان براي مهار و کنترل اپيدمي کرونا را مردم عنوان کرد و افزود : مردم با رعايت نکات بهداشتي و به حداقل رساندن ترددهاي درون شهري و برون شهري مي توانند درمدت زمان کوتاهي به قطع زنجيره انتقال کمک کنند.
وي تصريح نمود : قرنطينه خود خواسته در منزل بهترين راهکار قطع زنجيره انساني انتقال ويروس کرونا مي باشد و نقش موثري در پيشگيري از شيوع اين بيماري ايفا مي‌کند.
ابراهيم بختياري فر در ادامه به مصوبات قبلي اين ستاد اشاره کرد و افزود: مصوبات ستاد پيشگيري و مقابله با کرونا براي همه نهادهاي و دستگاه هاي اجرايي لازم الاجرا ميباشد و مصوبات قبلي اين ستاد و اجراي محدوديت ها و ممنوعيت ها همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده فعاليتي خلاف دستورالعمل هاي ابلاغي و مصوبات، با متخلفين برخورد خواهد شد.
در ادامه با توجه به اينکه در حال حاضر شهرستان در وضعيت قرمز کرونايي مي باشد مقرر گرديد محدوديت و ممنوعيت ها به شرح ذيل اعمال گردد :
  1. تعطيلي تمام پارک ها و بوستانها
  2. کاهش ساعت کاري کليه مشاغل 1 و 2 از ساعت 20
  3. تعطيلي کلي مشاغل گروه هاي 3 و 4
  4. رستوران ها فقط بصورت بيرون بر
  5. تعطيلي تالارهاي پذيرايي ، استخرهاي سرپوشيده و با شگاه هاي بدن  سازي، پاساژهاي عمومي و تخصصي، بازارهاي سرپوشيد، سالن هاي سينما وتاتر، شهربازي و باغ وحش
  6.  ممنوعيت ترددهاي بين استاني تا نيمه شب تا تاريخ 5 / 6 / 1400
  7. ممنوعيت ترددهاي شبانه از ساعت 22 لغايت 3 بامداد
  8. ممنوعيت برگزاري هر گونه مراسم تجمعي ،جلسات و مراسم عزاداري منجر به تجمع  و برگزاري مراسم در آرامستان ها
  9. تعطيلي کليه مراکز گردشگري و تفريحي در شهرستان و جلوگيري از ورود گردشگران به اين مراکز

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08