فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156484 تاریخ انتشار: 1400/06/10 18:32:39
نمایش: 398
اخبار
دومين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد برگزارشد.

 







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرکرد دومين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد به رياست معاون سياسي و اجتماعي فرماندار و با حضور معاون دادستان و ساير اعضاي شورا در فرمانداري برگزار شد.
 
بنا به اين گزارش بختياري فر معاون سياسي و اجتماعي فرماندار ضمن مهم خواندن بحث اعتياد به عنوان يک مسأله اجتماعي مهم گفت : علل و عوامل گرايش به اعتياد و متغيرهايي که در گرايش به مواد مخدر تاثيرگذار هستند بايد کنترل شود و آموزش مقدمه پيشگيري است بنابراين بايد با تهيه و تدوين برنامه هاي آموزشي نسبت به آگاهي بخشي به اقشار مختلف مردم از جمله مدارس و خانواده ها سياست گذاري هاي لازم صورت گيرد.
وي افزود : بايد از ظرفيت بخش خصوصي، انجمن هاي مردم نهاد و اقشار مردم، هم چنين فضاي مجازي، رسانه ها و دستگاه هاي تبليغي و فرهنگي براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد ضمن اين که مصوبات شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بايد قدرت اجرايي داشته باشد، بعد اجرايي و هماهنگي مصوبات نيز بايد تقويت شود.
در ادامه ضمن بررسي مشکلات موجود در سطح شهرستان مصوب گرديد دستگا هاي متولي امر نسبت به جمع آوري معتادين متجاهر در محل هاي مشخص و همچنين ساماندهي دست فروشان و ساير موارد مطرح شده اقدام نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08