فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه شوراي ترافيک شهرستان شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 156487 تاریخ انتشار: 1400/06/10
نمایش: 673
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه شوراي ترافيک شهرستان به رياست فرماندار و با حضور مديرکل راه و شهرسازي استان، رئيس پليس راه استان و ساير اعضاء با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي در محل سالن جلسات فرمانداري شهرکرد برگزار شد .
 









عبدالعلي ارژنگ با بيان اينکه همه بايد تلاش کنيم تا مسائل و مشکلات ترافيک شهرستان برطرف شود و مديريت هماهنگ در کنترل ترافيک بين دستگاه هاي اجرائي باشد، افزود: تشکيل منظم جلسات زمينه همدلي و هماهنگي در تصميمات و هم افزايي در اجرا را به دنبال خواهد داشت .
وي گفت : دستگاههاي متولي به ويژه شهرداري ها و اداره کل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان مي بايست با همکاري و هماهنگي ساير دستگاه ها اهتمام جدي در راستاي حل مسائل و مشکلات ترافيکي شهرستان داشته باشند.
ايشان خاطر نشان کرد : شناسائي نقاط حادثه خيز شهرستان بايد با اولويت در دستور کار تمام اعضاء باشد و همچنين در ادامه موضوع بهسازي راه دسترسي گلزار مطهر شهداي گمنام شهرکرد که مورد تصويب اعضاء قرار گرفت مطرح گرديد.
در همين راستا فرماندار شهرستان شرکت عنوان نمود : در کوتاه ترين زمان جلسه تفکيک وظايف دستگاههاي متولي به منظور بهسازي محور فوق الذکر انجام خواهد پذيرفت.
 در اين جلسه همچنين با توجه به راه اندازي کمربندي شمالي آيت الله رفسنجاني تفکيک حوزه خدمات دهي شهرداري شهرکرد و اداره کل راهداري و حمل و نقل جادهاي استان نيز مشخص گرديد.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08