فرمانداری شهرستان شهرکرد

​کسب رتبه برتر فرمانداري شهرستان شهرکرد براي دومين سال متوالي

کد خبر: 156537 تاریخ انتشار: 1400/06/21 09:56:27
نمایش: 377
اخبار
فرمانداري شهرستان شهرکرد براي دومين سال متوالي موفق به کسب رتبه برتر فرمانداري هاي ده گانه استان گرديد .








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عملکرد فرمانداري شهرستان شهرکرد در سال ۱۳۹۹ بر اساس مراحل فرآيند خود ارزيابي، تاييد اوليه توسط حوزه‌هاي تخصصي استانداري، تاييد حوزه تخصصي وزارت کشور و در نهايت کنترل نهايي و تاييد مرکز مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت کشور مورد ارزيابي قرار گرفته و براين اساس فرمانداري شهرستان شهرکرد براي دومين سال متوالي موفق به کسب رتبه اول و برتر فرمانداري‌هاي شهرستان‌هاي ده گانه استان گرديد.
اين ارزيابي در قالب ۸ محور و ۴۱ شاخص تخصصي و عمومي انجام شد و بر اساس مستندات ارائه شده از مجموع ۱۰۰۰ امتياز فرمانداري شهرستان شهرکرد موفق به کسب 855/928 امتياز گرديد.
يادآور مي شود فرمانداري شهرستان شهرکرد بر اساس امتياز مکتسبه در سال ۱۳۹۸ جزء برترين فرمانداري هاي کشور قرار گرفت و در سال 1399 نيز موفق به کسب امتياز عالي گرديده است.
بر اساس تأکيد وزارت کشور در بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي استان که با حضور استاندار محترم برگزار گرديد فرمانداري شهرستان شهرکرد به عنوان فرمانداري برتر استان تجليل و با اهداي لوحي از مهندس ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد و همکاران پرتلاش فرمانداري تقدير به عمل آمده است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08