فرمانداری شهرستان شهرکرد

بازديد فرماندار شهرستان شهرکرد و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان از آماده‌سازي محلات منظريه

کد خبر: 156552 تاریخ انتشار: 1400/06/22
نمایش: 552
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان از آماده‌سازي محلات منظريه بازديد کردند .








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، فرماندار شهرستان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان به اتفاق معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري با حضور در شهرک منظريه از اقدامات انجام شده و آماده سازي محلات اين شهرک بازديد کردند.
در اين بازديد که از محلات 32 ، 35 و ۳۸ و اقدام ملي ساخت مسکن در محلات 39 و ۳۴ انجام گرفت، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي ضمن ارائه گزارش از وضعيت موجود گفت : در محلات 32 ، 35 و ۳۸ منظريه از ابتداي سال تاکنون ۴۳ هزار متر مربع زيرسازي و آسفالت اجرا گرديده است که با انجام زيرسازي هاي در دست اجرا اين ميزان نيز افزايش خواهد يافت .
عليرضايي در ساخت مسکن ملي عنوان نمود : ۱۵۰ واحد شروع گرديده که پيشرفت فيزيکي ساختمان ها در مرحله سفت کاري و سقف چهارم و پنجم مي باشد، ۶۰ واحد در حال اجراي فنداسيون، ۳۶۰ واحد در حال اجراي بتن مگر و 1۶۰۰ واحد در دست اقدام و انتخاب انبوه سازي نيز مي‌باشد.
وي افزود : محله 40 منظريه براي توسعه مسکن در دست طراحي مي باشد که پس از آن ۶۰ هکتار از اراضي براي ساخت مسکن آماده مي‌شوند .
در جريان اين بازديد فرماندار شهرستان شهرکرد توسعه مسکن، ايجاد زيرساخت‌هاي منظريه و همچنين توسعه راه‌هاي اصلي و فرعي را در اداره کل راه و شهرسازي بسيار مطلوب و رضايت بخش عنوان نمود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08