فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156555 تاریخ انتشار: 1400/06/23 14:21:38
نمایش: 408
اخبار
جلسه کارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد در فرمانداري شهرکرد برگزار شد







 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه کارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد به رياست سپنتا حبيبي معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري و با حضور اعضاي کارگروه، مديران ادارات شهرستان و نمايندگان بانک ها در محل سالن اجتماعات فرمانداري شهرکرد برگزار گرديد.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري يکي از مولفه هاي توسعه هر کشوري را رونق توليد دانست و گفت : با اعتبارات اشتغال زايي که دولت در اختيار مردم قرار داده است مي توان در راستاي رونق توليد و افزايش اشتغال اقدام نمود.

وي افزود : ما بايد تمام تلاشمان را در خدمت رساني به مردم بکار گيريم و گره اي از مشکلات مردم را باز کنيم و هدف اصلي ما در ايجاد اشتغال، جلب رضايت مردم است .

سپنتا حبيبي در ادامه عنوان نمود : تعهد اشتغال به دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان شهرکرد به تعداد ۲851 نفر توزيع و ادارات مربوطه موظف هستند تا پايان سال جاري نسبت به انجام اين تعهد اهتمام لازم را به عمل آورند.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري اظهار داشت : سهميه تسهيلات مشاغل خانگي شهرستان به ميزان ۶.۸ ميليارد تومان تعيين شده و دستگاه هاي اجرايي ذيربط موظفند نسبت به تکيل پرونده متقاضيان و ارسال آن به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي اقدام لازم را به عمل آورند .
بازرسي و راستي آزمايي از کليه طرح هاي اشتغال زايي روستاي و عشايري به صورت اکيپ مشترک، از ديگر مصوبات اين جلسه بود .
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08