فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه ستاد استقبال از مهر در فرمانداري شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156578 تاریخ انتشار: 1400/06/28
نمایش: 418
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري از برگزاري جلسه ستاد استقبال از مهر همزمان با آغاز بازگشايي مدارس و با هدف آماده سازي مدارس سطح شهرستان خبر داد.










 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه ستاد استقبال از مهر به رياست معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري و با حضور معاون اداره کل نوسازي مدارس استان، روساي ادارت آموزش و پرورش شهرستان، بخشداران، شهرداران و ساير مديران شهرستان در فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد.
معاون امور عمراني فرمانداري گفت : هدف از برگزاري اين جلسه برنامه‌ريزي لازم براي کنترل ترافيک درون شهري و برون شهري، افزايش کمي و کيفي سطح خدمات حمل و نقل همگاني، برنامه‌ريزي انجام اقدامات تکميلي و مرمتي زيرساخت هاي مورد استفاده در فصول سرد سال، آمادگي در جهت مقابله با حوادث غير مترقبه و تدوين مدل, برنامه و راهکارهاي مختلف، برنامه ريزي و کنترل حداکثري مصارف آب در کليه بخش ها از ابتداي سال آبي جديد و برنامه ريزي لازم جهت کنترل مصرف انرژي در استان مي باشد که بايد تمهيدات لازم در اين خصوص اتخاذ گردد.
امينيان بر لزوم هماهنگي و همکاري هر چه بيشتر دستگاه ها و نهادهاي مرتبط با ستاد استقبال از مهر تأکيد کرد و گفت : با همکاري و تعامل آموزش و پرورش و ساير دستگاه هاي مرتبط مي توان به ايجاد انگيزه و روحيه بخشيدن به دانش آموزان کمک شاياني کرد.
 وي عنوان نمود : با توجه به اينکه مدارس شهرستان ها حدود ۲ سال است بلااستفاده بوده‌اند بايد بازبيني و کنترل تاسيسات برقي و مکانيکي کليه مدارس دولتي و غير انتفاعي در دستور کار مديران مدارس مديران نواحي و همچنين اداره کل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس قرار گيرد.
معاون امور عمراني فرمانداري خاطر نشان کرد : لزوم نظارت و کنترل بر نحوه فعاليت سرويس مدارس و برخورد با موتورسواران خاطي بايد دستور کار نيروي انتظامي و پليس راهور قرار گيرد .

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08