فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه برنامه ريزي و هماهنگي برگزاري مراسمات اربعين حسيني

کد خبر: 156610 تاریخ انتشار: 1400/07/03
نمایش: 579
اخبار
جلسه برنامه ريزي و هماهنگي برگزاري مراسمات اربعين حسيني به رياست معاون سياسي اجتماعي در فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد .










به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه ستاد اربعين حسيني با هدف ايجاد هماهنگي براي برگزاري هرچه باشکوهتر مراسمات اربعين حسيني به رياست بختياري فر معاون سياسي اجتماعي فرماندار و با حضور جمعي از مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان در فرمانداري شهرکرد برگزار شد.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار ضمن تسليت ايام اربعين حسيني و همچنين گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : عنايات ائمه(ع) چه در زمان جنگ و بلکه پس از 40 سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي همواره ياري رسان مردم و مسئولين ما بوده است و در مراسم اربعين هم مدد خود ائمه(ع) کمک خواهد کرد تا اين مراسمات هرچه بهتر و پربار تر از سال هاي قبل برگزار شود.
ابراهيم بختياري فر در اين جلسه اظهار داشت: اربعين نمايش عزت، اقتدار، همدلي و همزباني همه شيعيان جهان و موهبتي الهي است و همه ما بايد براي به نمايش گذاشتن اين عزت و اقتدار سهيم باشيم.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار گفت: ما در خصوص برنامه هاي اربعين هماهنگ با برنامه هاي استاني و کشوري پيش خواهيم رفت و همه برنامه براساس برنامه ريزي ابلاغي انجام مي گردد.
وي همچنين در خصوص رعايت پروتکل هاي بهداشتي از سوي متوليان برگزاري مراسم افزود: برگزاري مراسم بزرگداشت اربعين حسيني و همچنين فعاليت موکب ها بايد با رعايت کامل دستورالعمل هاي بهداشتي باشد.
در ادامه معاون سياسي اجتماعي فرماندار با تاکيد بر مشارکت و همکاري تمامي دستگاه ها و ادارات ذيربط جهت بستر سازي و فراهم کردن زمينه هاي مورد نياز براي برگزاري مراسمات در شرايط کرونا، توجه جدي به اين مناسبت مهم ديني مذهبي را وظيفه تمام مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان کرد که ميبايست شرايط لازم براي برگزاري مراسم اربعين در شأن و عظمت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) را مهيا کنند.
در اين جلسه مقرر گرديد مراسم پياده روي حرم تا حرم به صورت نمادين و محدود از امامزاده سيد محمد (ع) غرب شهرکرد تا امامزادگان حليمه و حکيمه (ع) برگزار گردد و همچنين مراسم سوگواري و قرائت زيارت اربعين در روز دوشنبه 5 مهرماه با رعايت فاصله گذاري اجتماعي و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در محل امامزادگان دومعصوم (ع) شهرکرد برگزار گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08