فرمانداری شهرستان شهرکرد

​حضور فرماندار شهرستان شهرکرد در سامانه سامد براي پاسخگويي به سوالات شهروندان

کد خبر: 156730 تاریخ انتشار: 1400/07/21 13:53:41
نمایش: 499
اخبار
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد صبح امروز از طريق مرکز پاسخگويي و ارتباطات مردمي سامد به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات مردم شهرستان شهرکرد به صورت تلفني پاسخ داد.
 








به گزارش روابط عمومي فرماندار شهرستان شهرکرد، با هماهنگي و برنامه ريزي دفتر بازرسي استانداري چهارمحال و بختياري و در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد و تحقق مصاديق حقوق شهروندي و به منظور تعامل بيشتر با مردم و پاسخگويي به درخواست ها و مشکلات مردم شريف شهرستان شهرکرد، فرماندار مرکز استان در سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور يافت.
در اين جلسه عبدالعلي ارژنگ در زمان يک ساعت و نيم حضور در سامانه تلفني سامد و از طريق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقيم پاسخگوي سوالات و مشکلات مطرح شده از سوي شهروندان بود.
 
فرماندار شهرکرد در پايان حضور در سامد ، بر رسيدگي مسئولان به مشکلات مردم تاکيد کرد و گفت : اگر دستگاه‌هاي اداري مشکلات مردم را به درستي شناسايي و مورد بررسي قرار دهند، بسياري از مطالبات مردم رسيدگي و نارسايي ها بر طرف خواهد شد.
شبکه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌اي است که مردم از طريق آن و بدون واسطه با شماره‌گيري تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌ هاي خود را با مسئولان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي در ميان گذاشته و از طريق دريافت کد رهگيري نتيجه را پيگيري مي‌کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08