فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه بررسي بدهي قبوض آب مدارس و ميزان سرانه آب مصرفي مدارس شهرستان شهرکرد

کد خبر: 167245 تاریخ انتشار: 1400/10/04
نمایش: 387
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد اين جلسه به رياست فرماندار و با حضور مديران آموزش و پرورش نواحي 1 و 2 شهرکرد، و مدير آب و فاضلاب شهرستان و معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري برگزار گرديد.
در اين جلسه فرماندار شهرکرد عنوان نمود : با توجه به بررسي هاي انجام گرفته در خصوص ليست بدهي ادارات به شرکت آب و فاضلاب، موضوع بدهي قبوض آب مدارس با توجه به اين که قبض برخي از مدارس بالاتر از حد نرمال قرار داشت و به صورت تصاعدي در حال افزايش بود در دستور کار قرار گرفت و اميد است با همکاري، تعامل، اصلاح الگوي مصرف ، تعميرات سيستم شبکه داخلي آب مدارس ، تفكيك آب مدارس از سرايداريکي ها ، تغيير  نوع كاربري برخي مراكز آموزشي و ... موضوع آب بها مدارس مديريت شود.
در ادامه مهندس اسكندري مدير امور آب شهرستان عنوان نمود : با بررسي هاي انجام گرفته، فرسوده بودن شبکه آب برخي مدارس عامل اصلي افزايش مصرف و هدر رفت آب مي باشد.
وي در ادامه افزود : اين شرکت آمادگي دارد همکاري لازم در خصوص انجام تعميرات جزئي تعويض شيرآلات فرسوده مدارس را داشته باشد.
در پايان عبدالعلي ارژنگ گفت : به منظور کنترل هرچه بيشتر تفکيک آب فضاي آموزشي و سرايداري بررسي شبکه هاي داخلي مدارس، اصلاح ظرفيت آب مدارس به صورت دورهاي و کوتاه مدت در دستور کار قرار گيرد و در هر فصل شاخص هاي مذکور مورد بررسي و پايش قرار گرفته و جلسات ستادي با حضور مديران مدارس به منظور پايش وضعيت انجام پذيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08