فرمانداری شهرستان شهرکرد

بررسي مشکلات حمل و نقل فرخشهر و هفشجان

کد خبر: 179704 تاریخ انتشار: 1401/09/03 13:18:32
نمایش: 378
اخبار

جلسه بررسي مشکلات حمل و نقل  مسافر در شهرهاي هفشجان و فرخشهربه رياست عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد وبا حضور معاون اد اره کل حمل و نقل جاده اي استان وشرکت هاي مسافربري شهرستان و ادارات ذيربط در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار شد
در اين جلسه عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به نقش رانندگان در خدمات دهي به مسافران دررفاه عمومي ، گفت ارزش خدمات حمل‌ونقل بر کسي پوشيده نيست زيرا اگر قرار بود اين خدمات ارائه نشود مشکلات زيادي براي مردم در اين ضمينه ايجاد مي‌شد
فرماندار شهرکرد در اين جلسه خواستار استقرار دفاتر مورد نياز شرکت‌هاي تعاوني مسافربري شد و افزود: جهت سهولت امر تردد در فرخشهر بايد شهرداري نسبت به تامين دفاتر با قيمت مناسب و با برگزاري مزايده بين شرکت‌هاي ذيصلاح اقدام کند تا دفاتر شرکت‌هاي مسافربري در فرخشهر مستقر شوند.

وي ادامه داد: ايستگاه پياده‌سازي مسافر در شهر فرخشهر بايد در نقطه‌اي باشد که مردم به سهولت به وسايل حمل‌و‌نقل شهري دسترسي داشته باشند.

ارژنگ اضافه کرد: در اين راستا مقرر شد جهت رفاه حال مسافران فرخشهر ايستگاه پياده کردن مسافران در ميدان معلم شهر فرخشهر که دسترسي بهتري به وسايل حمل و نقل شهري دارد باشد.

وي در ادامه اين جلسه در خصوص نحوه خدمات‌دهي به مردم شهر هفشجان نيز گفت: با توجه به اطلاعات دريافتي در اين شهر هم اکنون ۲۱ دستگاه ميني‌بوس و ۳ دستگاه ماشين سواري مشغول ارائه خدمت هستند که مي‌طلبد به منظور ارتقاي ايمني و بهبود کيفيت، ارائه خدمات نوسازي ناوگان در دستور کاراداره کل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي قرار گيرد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: اين دستگاه مي‌تواند با ارائه تسهيلات با کارمزد پايين نسبت به نوسازي ناوگان هفشحان اقدام کند .

وي در خصوص کم بودن تعداد ماشين‌هاي سواري در خط هفشجان به شهرکرد، بيان کرد: البته اولويت نوسازي ناوگان با رانندگان ميني‌بوسي است که داراي ماشين فرسوده و متقاضي دريافت ماشين سواري در اين خط هستند.

در پايان اين جلسه مقرر شد کميته‌اي متشکل از ادارات ذيربط با محوريت فرمانداري تشکيل و به صورت ميداني مشکلات خط هفشجان به شهرکرد از نظر نحوه خدمات دهي به مسافران، تعداد مسافر، شرايط ماشين‌هاي مسافربري و ... ارزيابي و نتيجه به فرمانداري ارسال شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08