فرمانداری شهرستان شهرکرد

ديدار مدير کل دامپزشکي استان با مردم در فرمانداري شهرستان شهرکرد

کد خبر: 31575 تاریخ انتشار: 1397/12/07 09:37:43
نمایش: 640
اخبار

مدير کل دامپزشکي استان در محل فرمانداري شهرستان شهرکرد با مردم و بهره برداران اين حوزه، ديدار و گفتگو کرد
 مدير کل دامپزشکي استان، در آستانۀ گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، در محل فرمانداري شهرستان شهرکرد، با بهره برداران و مردم ديدار کرد.  
در ابتدا، دکتر حسينعلي سلطاني مدير کل دامپزشکي استان با مهندس عبدالعلي ارژنگ، فرماندار شهرستان شهرکرد ديدار و گفتگو کرد.
دکتر سلطاني ضمن تشکر از همکاري هاي فرمانداري شهرستان شهرکرد با اداره کل دامپزشکي استان اظهار داشت: اداره کل دامپزشکي و شبکه هاي تابعه، براي تأمين سلامت و امنيت غذايي جامعه تمام تلاش خود را انجام مي دهند اما نياز است که طبق دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مربوطه، ساير دستگاه هاي نظارتي و بهداشتي و امنيتي نيز همکاري هاي خود را با دامپزشکي افزايش دهند.
وي افزود: بيماري سل و بروسلوز (تب مالت) دو بيماري مهم از بيماري هاي مشترک بين انسان و حيوان بوده که در خط مقدم جبهۀ مبارزه با اين دو بيماري کارکنان دامزشکي قرار دارند تا بتوانند سلامتي محصولات دامي را براي جامعه تضمين کنند.
مهندس عبدالعلي ارژنگ، فرماندار شهرستان شهرکرد نيز با اشاره به تعدد جاده هاي مواصلاتي استان به استان هاي همجوار اظهار داشت: قاچاق دام از استان بايد کنترل شود چراکه هم سبب کاهش جمعيت دامي شده و اشتغال را از بين مي برد و هم باعث انتقال بيماري هاي مشترک با انسان مي شود.
وي افزود: آمار و اطلاعات کسب شده از عملکرد اداره کل دامپزشکي استان و شبکه دامپزشکي شهرستان شهرکرد نشانگر فعاليت مستمر تيم هاي مسلط، کارآزموده و فعال است که نمونۀ آن در برنامۀ کنترل بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان، چه قبل و چه بعد از رخداد اين بيماري در اين شهرستان، ديده شد.
سپس دکتر سلطاني، مدير کل دامپزشکي استان، دکتر گنجي، رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و مواد غذايي اداره کل دامپزشکي استان و دکتر مختاري، رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان شهرکرد در ملاقات با بهره برداران و ديگر اقشار مردم، به پرسش هاي عنوان شده پاسخ داده و به بررسي مشکلات مطرح شده پرداختند.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08