فرمانداری شهرستان شهرکرد

تشکيل جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان شهرکرد

کد خبر: 42761 تاریخ انتشار: 1398/08/02
نمایش: 686
اخبار
آقاي بختياري فر با تاکيد بر خدمت رساني به مردم با فکر و انديشه بهتر خواستار همگاني کردن ورزش در بين جوانان و کارمندان ادارات در سطح شهرستان شدند.
چهارمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان شهرکرد با حضور اعضاء ستاد امور جوانان با موضوع اوقات فراغت، آسيب هاي اجتماعي و اشتغال و کارآفريني در تاريخ 98/7/30 در محل سالن شهيد جعفرزاده فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد. در ابتداي جلسه آقاي بختياري فر معاون سياسي، امنيتي فرمانداري با تاکيد بر خدمت رساني به مردم با فکر و انديشه بهتر خواستار همگاني کردن ورزش در بين جوانان و کارمندان ادارات در سطح شهرستان شدند.
پس از آن آقاي جان نثار رياست اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشي از برگزاري کلاس هاي طرح اوقات فراغت تابستانه سال جاري توسط دستگاه هاي اجراييي شهرستان عنوان نمود و اشاره کرد تعداد 1330 برنامه با محوريت 7 گانه (1- برنامه هاي فرهنگي2- برنامه کتابخواني 3- برنامه ورزشي 4- برنامه اردوهاي سياحتي، زيارتي 5- برنامه مهارت آموزي 6- فضاي مجازي 7- گفتگوي جوانان و کرسي هاي آزاد انديشي) در طول تابستان اجرا شد و جمعا 58806 نفر در کلاس هاي اوقات فراغت شرکت نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08