فرمانداری شهرستان شهرکرد

نشست توجيهي نمايندگان فرماندار در يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراهاي اسلامي

کد خبر: 83466 تاریخ انتشار: 1398/11/28
نمایش: 1325
اخبار
نشست توجيهي نمايندگان فرماندار در يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراهاي اسلامي در محل سالن فرهنگسراي شهرستان شهرکرد برگزار گرديد.
فرماندار شهرستان شهرکرد در اين نشست اظهار داشت:
نماينده فرماندار  نقش مديريت شعبه را در چهارچوب اختيارات قانوني دارد و مسئوليت شعبه با نماينده فرماندار است و همه عوامل مستقر در شعبه بايد با نماينده فرماندار هماهنگ باشند.
عبدالعلي ارژنگ افزود: قبل از شروع رأي گيري بايد اطراف شعبه اخذ رأي توسط نماينده فرماندار بازديد و از هر گونه تبليغات پاکسازي شود.
ارژنگ خاطر نشان کرد: هر کدام از کانديداها مي توانند در شعب اخذ رأي يک نماينده داشته باشند که بر فرايند رأي گيري و شمارش آرا نظارت داشته باشند و اين نمايندگان نمي توانند در امر رأي گيري دخالتي داشته باشند.
وي اضافه کرد: زير ساخت هاي لازم براي برگزاري انتخابات فراهم شده است و با تلاش عوامل اجرايي شاهد انتخاباتي سالم و منسجم خواهيم بود.
در اين جلسه آموزش هاي لازم براي تعداد 146 نفر از نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي شهرستان شهرکرد در خصوص وظايف و اختيارات آنها ارائه گرديد.
لازم به ذکر است در شهرستان شهرکرد تعداد 146 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده که از اين تعداد 6 شعبه سيار و 140 شعبه ثابت مي باشند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08