فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه شهرستاني پيشگيري و مبارزه با كرونا با هدف تشريح ضوابط و الزامات بازگشايي اصناف

کد خبر: 103670 تاریخ انتشار: 1399/01/23
نمایش: 858
اخبار
در راستاي اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي و گام دوم مبارزه با كوويد -١٩(كرونا ويروس) جلسه شهرستاني پيشگيري و مبارزه با كرونا در تاريخ؛ پنج شنبه ٢١ فروردين ماه ١٣٩٩ با دستور كار : تشريح ضوابط و الزامات بازگشايي اصناف، به رياست جناب آقاي مهندس ارژنگ؛ فرماندار محترم شهرستان شهركرد برگزار گرديد.
در اين جلسه مقرر شد مطابق دستورالعمل ابلاغي از سوي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، متصديان اصناف و مشاغلي كه كم خطر تشخيص داده شده اند، ضمن مراجعه به پايگاه اينترنتي salamat.gov.ir نسبت به تكميل فرم خود اظهاري و سپس مراجعه به آدرس اينترنتي markazsalamat.behdasht.gov.ir (مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت)فرم مربوطه را دريافت و تكميل نمايند. همچنين متصديان محترم اصناف كم خطر مكلف شدند ضمن دريافت راهنما و پروتكل بهداشتي مربوط به صنف خود، نسبت به چاپ و مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
همچنين متصديان اصناف كم خطر موظف شدند نسبت به رعايت صد در صدي مقررات بهداشتي كه شامل بهداشت فردي، محيط كار ، ابزار آلات و ساختمان مي باشد اقدام نمايند. لازم به ذكر است متصديان صنوف كم خطر با شرط انجام مراحل فوق و رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي مي توانند از شنبه مورخ ١٣٩٩/٠١/٢٣ فعاليت مجدد خود را آغاز نمايند.
در خصوص اصناف پرخطر مقرر گرديد تا اطلاع ثانوني تعطيل باشند.
در اين جلسه همچنين مقرر شد اكيپ هاي مشترك بازرسي در دو نوبت صبح و بعدازظهر نسبت به نظارت از كليه اصناف شهرستان شهركرد اقدام و در صورت تخلف برخورد قانوني لازم صورت پذيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08