فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه بررسي پيشرفت فيزيکي طرح مسکن محرومين شهرستان شهرکرد

کد خبر: 133871 تاریخ انتشار: 1399/03/10
نمایش: 518
اخبار
فرماندار شهرکرد با اشاره به اينکه 2 هزار و 440 واحد مسکوني روستايي با عنوان طرح مسکن محرومين در چهارمحال و بختياري ساخته مي‌شود، گفت: از اين تعداد سهميه شهرستان شهرکرد 350 واحد است.
عبدالعلي ارژنگ صبح امروز در اين جلسه با اشاره به اينکه اين طرح در سطح استان با تعداد 2 هزار و 440 واحد مسکوني روستايي با زيربناي 60 متر و با تسهيلات 40 ميليون توماني با دوره باز پرداخت 13 ماهه در حال اجراست، گفت: همچنين 25 ميليون تومان بلاعوض طي تفاهم‌نامه سه جانبه في مابين رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار  و مدير بنياد مسکن کشور منعقد شده که از اين تعداد سهميه شهرستان شهرکرد 350 واحد است.
فرماندار شهرکرد با بيان اينکه روستاي مرغملک با 86 واحد بيشترين تعداد را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: اين طرح بايد طبق برنامه زمان‌بندي پيش‌بيني شده به مرحله اجرا برسد و کليه دهياران به صورت مستمر موضوعات را پيگيري و گزارش پيشرفت فيزيکي را به فرمانداري ارسال کنند.
وي با بيان اينکه دهياران در خصوص آواربرداري ساختمان‌هاي قديمي از ظرفيت شهرداري‌هاي همجوار روستاها استفاده کنند، افزود: پيش‌بيني مي‌شود اين واحدهاي مسکوني تا اواخر مردادماه امسال به صاحبان منازل تحويل داده شود.
 

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08