فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات بحران شهرستان شهرکرد

کد خبر: 133890 تاریخ انتشار: 1399/03/13
نمایش: 876
اخبار
معاون عمراني فرماندار شهرکرد گفت: در ايام تعطيلات پيش‌رو تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان براي مقابله با امر آتش‌سوزي در شهرها و روستاها به حالت آماده‌باش قرار گيرند.
 احمدرضا امينيان ۱۳ خردادماه در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات بحران شهرستان شهرکرد با تاکيد بر آمادگي دستگاه‌هاي متولي براي پيشگيري و مقابله با آتش‌سوزي، اظهار کرد: اساس توسعه پايدار  حفظ پوشش گياهي و وضعيت موجود منابع طبيعي است.
معاون عمراني فرمانداري شهرکرد بيان کرد: آتش‌سوزي موجب ايجاد کانون‌هاي گرد و غبار، فرسايش خاک، وقوع سيل، از بين رفتن کانون‌هاي گردشگري و آسيب به تنوع زيستي و از بين رفتن کانون گياهان دارويي‌ مي‌شود.
وي تاکيد کرد: همچنين آتش‌سوزي موجب تحميل هزينه‌هاي هنگفت براي احياي مجدد عرصه‌هاي طبيعي خواهد شد.
امينيان اضافه کرد: در ايام تعطيلات پيش‌رو تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان براي مقابله با امر آتش‌سوزي در شهرها و روستاها به حالت آماده‌باش قرار گيرند.
معاون عمراني فرماندار شهرکرد عنوان کرد: شرکت گاز شهرستان به صورت مستمر نشت‌يابي لوله‌هاي انتقال گاز را مطابق گذشته در دستور کار خود قرار دهند.
وي از شهروندان درخواست کرد: با توجه به خشکسالي‌هاي حادث شده در سطح مراتع و جنگل‌هاي شهرستان شهرکرد و وزش باد شديد طي روزهاي آتي از شهروندان از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها خودداري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08