فرمانداری شهرستان شهرکرد
فرماندار:

راه‌اندازي فاز اول اورژانس شهداي صنعت هفشجان تا 45 روز آينده

کد خبر: 143950 تاریخ انتشار: 1399/03/27
نمایش: 557
اخبار
فرماندار شهرکرد گفت: مرکز شبانه‌روزي و اورژانس شهداي صنعت شهر هفشجان تا 45 روز آينده راه‌اندازي مي‌شود.

عبدالعلي ارژنگ در جلسه هماهنگي جهت تحويل، تجهيز و راه‌اندازي کلينيک شهداي صنعت شهر هفشجان با بيان اينکه مرکز شبانه‌روزي شهداي صنعت هفشجان يکي از بروزترين و بهترين مراکز درماني چهارمحال و بختياري است، گفت: اين مرکز در زميني به مساحت 6 هزار مترمربع و با زيربناي 2 هزار و 100 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد و 400 ميليون تومان به همت مردم هفشجان و مجمع خيرين سلامت اين شهر ساخته شده است.

فرماندار شهرکرد افزود: طبق توافقات و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تا 45 روز آينده بهره‌برداري از فاز اول( بال شماره 1 ) اين مرکز با هدف ارائه خدمات بهداشتي و درماني شبانه‌روزي و اورژانس انجام مي‌شود.

وي اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني استان با همکاري مرکز بهداشت استان تعهد کرده است تا ابتداي مهرماه فاز دوم( بال شماره 2 و 3 ) اين مرکز را جهت ارائه خدمات تخصصي کودکان، داخلي، جراحي و زنان و زايمان در اختيار عموم قرار دهد.

گفتني است، در اين جلسه همچنين مجمع خيرين شهر هفشجان اعلام آمادگي کردند که در کليه مراحل رفع نواقص و تأمين برخي تجهيزات همراهي لازم را با مجموعه دانشگاه علوم پزشکي را انجام دهند.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08