فرمانداری شهرستان شهرکرد
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار:

پيگيري هاي لازم جهت تخصيص اعتبارات براي شهرهاي فاقد کتابخانه از جمله سودجان و نافچ در سال جاري انجام گيرد

کد خبر: 143956 تاریخ انتشار: 1399/03/27
نمایش: 521
اخبار
بختياري فر گفت: پيگيري هاي لازم جهت تخصيص اعتبارات براي شهرهاي فاقد کتابخانه از جمله سودجان و نافچ در سال جاري انجام گيرد و در اين خصوص سهم ويژه اي براي اين شهرها در نظر گرفته شود.
بختياري فر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي روز سه شنبه 27 خرداد ماه در جلسه انجمن کتابخانه هاي عمومي شهرستان شهرکرد ضمن اشاره به درگير شدن کشور به ويروس کرونا و کمرنگ شدن حضور فيزيکي اعضاي فعال کتابخانه ها در برپايي جشنواره رضوي از دستگاه هاي عضو جلسه به خصوص شهرداري شهرکرد خواست تا در برگزاري جشنواره ملي کتابخواني رضوي با اداره کتابخانه ها همکاري نمايند.
وي افزود: پيگيري هاي لازم جهت تخصيص اعتبارات براي شهرهاي فاقد کتابخانه از جمله سودجان و نافچ در سال جاري انجام گيرد و در اين خصوص سهم ويژه اي براي اين شهرها در نظر گرفته شود.
بختياري فر ادامه داد: با همکاري فرمانداري، شهرداري و شوراي شهر نافچ و معتمدين شهر نافچ در خصوص مکان پيشنهادي کتابخانه با خير ملک مذکور و نمايندگان ايشان مبني بر افتتاح و حق انتفاع ملک مذکور رايزني گردد.
معاون فرماندار در پايان اضافه کرد: طي جلسه اي با اداره راه و شهرسازي در خصوص بازآفريني شهري و نياز محلات به کتابخانه رايزني گردد.

 

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08