فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري ششمين جلسه کميته "رفع مشكل مخابراتي شهرها و روستاها و اپراتورهاي تلفن هاي ثابت و همراه "

کد خبر: 143984 تاریخ انتشار: 1399/04/02 09:27:01
نمایش: 597
اخبار
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهركرد از مسئولين و نمايندگان ادارات مرتبط خواستند در راستاي رفع مشكل مخابراتي روستاها، همچنين جانمايي دكل هاي مخابراتي در سطح شهرهاي شهركرد و هفشجان تعامل و همکاري لازم را داشته باشند.
ششمين جلسه کميته "رفع مشكل مخابراتي شهرها و روستاها و اپراتورهاي تلفن هاي ثابت و همراه " ، روز يک شنبه مورخ 1399/04/01راس ساعت 9 صبح در محل فرمانداري شهرکرد و به رياست جناب آقاي حبيبي؛ معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهركرد برگزار گرديد. در ابتداي جلسه آقاي حبيبي از مسئولين و نمايندگان محترم ادارات مرتبط خواستند در راستاي رفع مشكل مخابراتي روستاها، همچنين جانمايي دكل هاي مخابراتي در سطح شهرهاي شهركرد و هفشجان تعامل و همکاري لازم را داشته باشند.  در ادامه نشست، ضمن بررسي مصوبات جلسات قبلي و پاسخگويي  اعضاء حاضر در خصوص ميزان پيشرفت امور ، به طرح مشکلات و ارائه راهکار در خصوص رفع موانع پرداختند و در پايان نيز پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد:
1.مقرر گرديد شرکت داده گستر عصر نوين( هاي وب) ضمن انجام درايو تست مقدمات لازم در خصوص اجاره سايت جهانبين از شرکت مخابرات منطقه را به عمل آورده و در جهت افزايش سکتور به سايت مذکور جهت رفع مشکل ارتباطي روستاهاي غرب شهرکرد(ارجنک، پيربلوط، کاکلک، هرچگان ) اقدام نمايد. همچنين جهت رفع مشکل ارتباطي شهر سودجان و روستاهاي اطراف آن پيگيري هاي لازم را به عمل آورد.
2.مقرر گرديد در خصوص اجراي فيبر نوري مصطفي آباد شرکت مخابرات منطقه اقدامات لازم را به عمل آورده و در جلسه آتي گزارش کامل را ارائه نمايد.
3.مصوب شد نماينده اپراتور ايرانسل جهت احداث سايت تهليجان با شهرداري مکاتبه لازم را به عمل آورد و شهرداري شهرکرد اصلاحيه طرح مذکور را به اداره منابع طبيعي ارائه نمايد. همچنين منابع طبيعي در اسرع وقت نسبت به پاسخگويي در اين خصوص اقدامات لازم را معمول داشته ، و اپراتور ايرانسل حداکثر تا تاريخ 20/04/99 نسبت به اجراي سايت اقدام نمايد.
4.پيرو بازديد مشترک کميته کارشناسي از محله نواب ، ولي عصر و تيربرزي واقع در هفشجان مقرر گرديد با محوريت شهرداري هفشجان جلسه اي با حضور نماينده اداره کل را ه و شهرسازي استان در خصوص تعيين نقاط پيشنهادي جهت جانمايي دکل مخابراتي در مکان هاي مذکور برگزار گردد و نتيجه در جلسه آتي ارائه شود..
5.مقرر گرديد اداره کل دامپزشکي استان جهت دکل مخابراتي سه راهي خوزستان هماهنگي و پيگيري لازم را از طريق اداره کل راه و شهرسازي استان به عمل آورده و نتيجه را در جلسه آتي اعلام نمايد.
6.در خصوص ايجاد دکل مخابراتي در محل اداره کل فني و حرفه اي با توجه به اعلام نماينده ي آن اداره مبني بر بلامانع بودن اجراي سايت مقرر گرديد اپراتور ايرانسل با رعايت ضوابط و قوانين در اسرع وقت پيگيري هاي لازم را به عمل آورده و نتيجه را در جلسه آتي اعلام نمايد.
7.در خصوص اجراي دکل مخابراتي در محل اداره دامپزشکي واقع درچهار راه دامپزشکي به آدرس چهار راه دامپزشکي شهرکرد با توجه به اعلام نماينده ي اداره کل دامپزشکي مبني بر بلامانع بودن اجراي سايت مقرر گرديد اپراتور ايرانسل با رعايت ضوابط و قوانين (شامل اعلام قيمت کارشناس دادگستري) در اسرع وقت پيگيري هاي لازم را به عمل آورده و نتيجه را در جلسه آتي اعلام نمايد.
8.مقرر گرديد با محوريت اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و با مشارکت مالي اپراتورها(ايرانسل، همراه اول و رايتل) برنامه هاي آموزشي در خصوص عدم تأثير سوئ دکل هاي مخابراتي بر سلامت مردم تهيه و از طريق شبکه جهانبين پخش گردد.
9.در خصوص بهره برداري از سايت بروم پهنه واقع در خيابان سميه مقرر گرديد اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و اپراتور ايرانسل پيگيري هاي لازم را به عمل آورند و در صورت وجود مشکلات اجتماعي نسبت به جابه جايي آن به کارگاه موزائيک سازي فراست يا نقطه نزديک ديگري در آن محدوده اقدام نمايند.
10.مصوب شد اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گزارش کاملي از خدمات
USO مورد تعهد توسط اپراتورها تهيه و به فرمانداري شهرستان شهرکرد ارسال نمايد.
11.در خصوص احداث سايت در فضاي سبز سرچشمه ها مقرر شد، شرکت ايرانسل مکاتبه لازم با شهرداري شهرکرد را داشته و ساير اقدامات در اين خصوص را به عمل آورد.
12.در خصوص توسعه دکل مخابراتي واقع در خيابان پاسداران شرکت ايرانسل و همراه اول اقدامات لازم را جهت توسعه سايت و افزايش ارتفاع دکل به عمل آورده و گزارش اقدامات را در جلسه آتي ارائه نمايند.
شايان ذکر مي باشد اين جلسات به صورت هفتگي و به منظور بهبود کيفيت خدمات ارتباطي شامل پوشش تلفن همراه ، سرعت اينترنت و ... در سطح شهرستان شهرکرد انجام مي گردد.

 

مولف: حمیده رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08