فرمانداری شهرستان شهرکرد

بازديد فرماندار از پروژه‌هاي در حال اجراي دانشگاه شهرکرد

کد خبر: 154178 تاریخ انتشار: 1399/05/08
نمایش: 1617
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: دانشکده دامپزشکي دانشگاه شهرکرد که با مساحت 9 هزار و 200 متر مربع احداث شده و تاکنون 20 ميليارد تومان اعتبار جهت اجراي آن هزينه شده است، در صورت تأمين 6 ميليارد تومان ديگر در دهه فجر سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

عبدالعلي ارژنگ در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي در دست اجراي دانشگاه شهرکرد گفت: اميدواريم تا پايان امسال با استفاده از ظرفيت اعتبارات ملي شاهد به بهره‌برداري رسيدن دانشکده دامپزشکي که از سال 86 شروع شده است باشيم.

وي ادامه داد: اين دانشکده با مساحت 9 هزار و 200 متر مربع احداث شده و تاکنون 20 ميليارد تومان اعتبار جهت اجراي آن هزينه شده است و در صورت تأمين  6 ميليارد تومان در دهه فجر سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

فرماندار شهرکرد افزود: اين دانشکده با الگوبرداري از به‌روزترين مواد است و از بخش‌هاي کالبد شکافي، سردخانه، دانشکده و مجموعه مديريتي مجزا که با استفاده از تونل‌هاي دسترسي به يکديگر مرتبط مي‌شوند در حال احداث است.

وي با بيان اينکه پروژه‌هاي اطفاي حريق مخزن کتابخانه مرکزي و دو دستگاه چيلر دانشکده ادبيات که با اعتبار 6 ميليارد تومان تجهيز شده و آماده بهره‌برداري است، اضافه کرد: کتابخانه مرکزي دانشگاه ادبيات دانشگاه شهرکرد مجهز به بروزترين تجهيزات روز دنيا است.

ارژنگ اضافه کرد: طرح 4 هزار و 500 مترمربعي مجموعه دامپروري اين دانشگاه قرار است در هفته دولت کلنگ‌زني شود.

افتتاح 2 خوابگاه دانشجويي دانشگاه شهرکرد در سال جاري

رئيس دانشگاه شهرکرد نيز در حاشيه بازديد از پروژه‌ها و طرح‌هاي در حال اجراي اين دانشگاه با بيان اينکه خوابگاه حاج الياس رئيسي در دهه فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: عمليات اجرايي اين خوابگاه از سال 94 با زيربناي 4 هزار و 500 متر مربع آغاز شده و تاکنون 12 ميليارد تومان هزينه داشته که 50 درصد آن از محل اعتبارات خيري حاج الياس رئيسي نافچي و مابقي آن از محل اعتبارات متمرکز وزارت علوم تأمين شده است.

سعيد کريمي با بيان اينکه ساخت پروژه خوابگاه 15 خرداد اين دانشگاه از سال 94  با زيربناي 4 هزار و 200 مترمربع آغاز شده و تاکنون 20 ميليارد تومان از محل اعتبارات خيري و بنياد 15 خرداد براي اين طرح هزينه شده است، ابراز اميدواري کرد: اين خوابگاه در هفته دولت امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08