فرمانداری شهرستان شهرکرد
در جلسه انجمن کتابخانه هاي عمومي شهرستان شهرکرد صورت پذيرفت:

تدوين برنامه هاي کتابخانه هاي عمومي شهرستان شهرکرد در هفته گراميداشت کتاب و کتابخواني

کد خبر: 154622 تاریخ انتشار: 1399/07/29 11:21:48
نمایش: 461
اخبار
در جلسه انجمن کتابخانه هاير عمومي شهرستان شهرکرد در خصوص برنامه هاي کتابخانه هاي عمومي شهرستان شهرکرد در هفته بزرگداشت کتاب و کتابخواني بحث و تبادل نظر شد و در اين خصوص تصميم گيري هاي لازم صورت پذيرفت.
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد روز سه شنبه 29 مهر ماه در جلسه انجمن کتابخانه هاي عمومي شهرستان شهرکرد ضمن اشاره به اهميت و جايگاه کتاب، کتابخانه و کتابدار از دستگاه هاي عضو خواست تا در برگزاري هفته کتاب به صورت فعال عمل نمايند.
وي افزود: اداره کتابخانه ها ضمن ارتباط گيري با ادمين کانال هاي مجازي در سطح شهرستان نسبت به معرفي کتابخانه ها، فعاليت آن ها و معرفي کتاب بيش از قبل همکاري و فعاليت داشته باشند.
در اين جلسه مريم قاسمي رئيس اداره کتابخانه هاي شهرستان شهرکرد نيز اشاره داشت: خوشبختانه تعداد 57 نفر از شرکت کنندگان در جشنواره ملي کتابخانه رضوي در سطح استان و يک نفر از تعداد سه نفر برگزيده ملي کشوري از شهرستان شهرکرد انتخاب شدند.
در پايان اين جلسه نيز توسط نماينده فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فراخوان حضور در جشنواره روستاها و عشاير دوستدار کتاب و همچنين مروجان کتاب و کتابخواني را اعلام کرد.
 

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08