فرمانداری شهرستان شهرکرد

از بين بردن اماکن مخروبه و ممانعت از تبديل آن ها به اماکن مصرف مواد مخدر

کد خبر: 154686 تاریخ انتشار: 1399/08/12 10:00:49
نمایش: 501
اخبار
بختياري فر گفت: بخشداران و شهرداران اقدامات لازم در جهت از بين بردن اماکن مخروبه و ممانعت از تبديل آن ها به اماکن مصرف مواد مخدر را انجام دهند.
ابراهيم بختياري فر معاون سياسي، امنيتي فرمانداري شهرستان شهرکرد صبح روز يکشنبه 11 آبان ماه در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد، با اشاره به اين موضوع که مرکز بهداشت متولي کميته بهداشتي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان است، عنوان کرد: مرکز بهداشت به دليل تکميل زير ساخت فاضلاب شهري در منطقه 32، اقدام مقتضي در جهت شناسايي، صدور اخطاريه و معرفي متخلفين رها سازي فاضلاب خانگي در معابر منطقه 32 جهت اخذ انشعاب و اتصال انشعاب خانگي به فاضلاب شهري معمول نمايند.
وي افزود: بخشداران و شهرداران اقدامات لازم در جهت از بين بردن اماکن مخروبه و ممانعت از تبديل آن ها به اماکن مصرف مواد مخدر را انجام دهند.
معاون فرماندار ادامه داد: مرکز بهداشت ضمن صدور اخطاريه، مالکان منازل مسکوني که اقدام به نگهداري دام مي نمايند را معرفي کند تا برخورد لازم و قانوني با متخلفين اعمال گردد.
وي گفت: بهزيستي ضمن رفع موانع، راه اندازي دوباره مرکز DIC  را در دستور کار خود قرار دهد.
بختياري فر در پايان جلسه گفت: جهاد کشاورزي با همراهي منابع آب شهرستان شهرکرد پيگيري هاي لازم در جهت طرح موضوع و موانع اجراي طرح مجتمع پرورش اسب مهديه را در ستاد تسهيل استان معمول نموده و نتيجه را اعلام نمايد.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08