فرمانداری شهرستان شهرکرد

موفقيت احزاب در اين است که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.

کد خبر: 154743 تاریخ انتشار: 1399/08/26 13:17:31
نمایش: 511
اخبار
بختياري فر گفت: احزاب داراي مجوز و فعال در مرکز استان با وجود اختلاف سلايق سياسي در سايه تعامل و گفت و گو نقش مهمي در ايجاد فضاي بانشاط سياسي دارند و موفقيت احزاب در اين است که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.
ابراهيم بختياري فر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد در نشست هم انديشي با تعدادي از مسئولين احزاب و تشکل هاي سياسي پيرامون مسائل سياسي شهرستان ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست عنوان کرد: احزاب داراي مجوز و فعال در مرکز استان با وجود اختلاف سلايق سياسي در سايه تعامل و گفت و گو نقش مهمي در ايجاد فضاي بانشاط سياسي دارند و موفقيت احزاب در اين است که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.
وي با بيان اهميت فعاليت احزاب در چارچوب قانون اظهار داشت: ما حرکت در مسير قانوني احزاب با هرگونه گرايش سياسي را مورد حمايت قرار مي دهيم و احزاب نيز بايد فعاليت خود را افزايش دهند تا بتوانند نقش موثري در مشارکت هاي سياسي ايفا کنند.
لازم به ذکر است که اين نشست با حضور احزاب اصلاح طلب داراي مجوز و فعال شهرستان شهرکرد برگزار گرديد و دبيران احزاب حاضر در جلسه به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08